Jak kupić VIPa - klik

Ustaw naszą tapetę! (Nowa tapeta świąteczna) - klik

Saurafel

Opiekun Serwera
  • Zawartość

    101
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    6

Ostatnia wygrana Saurafel w Rankingu w dniu 17 Kwiecień 2017

Saurafel posiada najczęściej lubianą zawartość!

O Saurafel

  • Tytuł
    Admin FFA
  • Urodziny 1997.07.31

Kontakt

  • Skype
    ctrlaltdelte
  • Płeć
    mężczyzna
  • Miejscowość
    Lublin
  • Kategoria
    teens

Ostatnie wizyty

258 wyświetleń profilu
  1. Każdy ma różne pomysły po alkoholu, staraj się nie wbijać na serwer pod wpływem, albo przynajmniej nie rób burdy
  2. odbanowany.
  3. laguna 2, 1.9 dci 130KM
  4. spoko, zauważylibyśmy. Nie musisz sobie postów nabijać. Dziekuję Za moment się tym zajme tylko siąde do kompa.
  5. Ktoś coś w tym stylu tylko na telefon?
  6. Dokładnie, za mało czasu na serwerze, co prawda ja grałem również krótko ale w ciągu tygodnia z 12h zrobiłem 50h no i wtedy nie było żadnej administracji ani opiekuna. Obecnie na nie.
  7. Jestem na nie, powód totalnie do mnie nie przemawia, jeżeli jest taka sytuacja to nagrywasz albo bierzesz demko i idziesz pisać skargę.
  8. Na tak, w końcu ktoś kto nie chce admina "bo adminów nie ma na serwie a dzieci drą morde przez mikro"
  9. Regulamin jest ogólnym zbiorem zasad, administracja musi przestrzegać go tak samo jak gracze. Każdy gracz przebywający na serwerze, oświadcza automatycznie że zna regulamin. Jego nieznajomość może prowadzić do kar. Jeżeli uważasz że kara jest za wysoka, odnieś się do niej na forum. 1. Zasady gry na serwerze 1.1 Każdy powinien starać się wykonać cele mapy. 1.2 Wykorzystywanie błędów mapy tj. bieganie po texturach, pod mapą itd jest karane. 1.3 Zabronione jest bugowanie paki wrzucając ją w miejsca niedostępne. 1.4 Zabronione jest reklamowanie innych sieci serwerów, nie tyczy się to ruletek, jackpotów i innych stron gamblingowych. 1.5 Zabronione jest ustawianie w nickach odnośników do stron innych serwerowni, ustawiania ich prefiksów grup, a także używania broni z ich nazwą. 1.6 Zabronione jest używanie wszelakich wspomagaczy, każdy przypadek jest karany permanentną banicją. 1.7 Cheaty zgłaszamy przez u@, a na czacie ogólnym. (klikamy „U”, później piszemy @....) 1.8 Niedozwolone jest podawanie teamowi przeciwnemu wszelakiego infa tyczy się to również podawania przez TeamSpeak oraz Skype. 1.9 Zakazane jest uprzykrzanie gry sojusznikom poprzez celowe rzucanie flashy/smoke. Wyjątkiem jest sytuacja kiedy druga osoba odbiera to za żart. 1.10 Zakazane jest celowe blokowanie graczy spisując ich na śmierć. 1.11 Zabronione jest podszywanie się pod adminów oraz graczy. 2. Zasady zachowania na serwerze 2.1 Zakazane jest obrażanie graczy/używanie wulgaryzmów na serwerze. Wyjątkiem są akty żartobliwe, kiedy obiekt żartu nie ma tego za złe. 2.2 Puszczanie muzyki, śmiesznych tekstów itp. przez mikro jest zakazane. 2.3 Zabronione jest wszczynanie różnych typu kłótni oraz sporów. 2.4 Zabronione jest używanie nicków obraźliwych, reklamujących, wulgarnych, tematyce rasistowskiej, religijnej itp. 2.5 Czatu głosowego mogą używać TYLKO I WYŁĄCZNIE osoby które przeszły tzw. "mutacje". 2.6 Zabronione jest kłócenie się z administracją, wyjątkiem jest dyskusja na poziomie. 2.7 Wybieranie skinów nie może odbywać się podczas rozgrywki. Można to zrobić po śmierci. 2.8 Na mapie de_nuke_gle zakazane jest skakanie z dachu na silos przez większość rundy. 2.9 Jeżeli gracz potrzebuje ZW, przechodzi na spectatora, nie zostawia postaci na respie, blokując tym samym rozgrywkę. 3. Przykładowe kary za poszczególne wykroczenia, mogą one zostać zaostrzone przez admina. 3.1 Kultura osobista: Upomnienie -> Kick -> ban 10-1 h 3.2 Obrażanie graczy: kick -> Ban 10 min -> Ban 2 h 3.3 Celowe wykorzystywanie bugów/błędów mapy: Ban 1-3 h 3.4 Wyrzucanie paki w miejsca które są niedostępne dla gracza: Ban 1h -> Ban 1 wk 3.5.1 Reklamowanie innych sieci: Ban Permanentny 3.5.2 Reklamowanie stron www na czacie: Ban 2h 3.6 Używanie różnego rodzaju wspomagaczy (cheatów lub innych programów): Ban Permanentny 3.7 Prowokowanie adminów oraz do różnych typu kłótni oraz sporów: Ban 30-1 h 3.8 Utrudnianie gry: Kick >Ban 10-30 min 3.9 Wysoki ping: Kick -> Ban 10-30 min 3.10 Nadużywanie mikrofonu lub say: Kick -> Ban 10-1 h (ewentualnie mute lub gag) 3.11 Wulgarne/ obraźliwe nicki: Ban 30 min 3.12 Podszywanie się pod Admina/gracza: Ban permanentny 3.13 Spam na u@: kick 3.14 Podpowiadanie na say/TeamSpeak/Skype: Ban 30 min 3.15 Kłócenie się z administracją: Ban 10 min 3.16 Obrażanie administracji: Ban 2h-2 dni 4. Admin ma obowiązek 4.1 Utrzymać i odpowiadać za przyjemną atmosferę na serwerze. 4.2 W pierwszej kolejności sprawdzić raporty na graczy. Jego gra na serwerze jest na drugim planie. 4.3 Nie wywyższać się nad graczami, jesteśmy z wami, nie przeciwko wam. 4.4 Sprawdzać każdego zgłoszonego lub podejrzanego gracza. 4.5 Sprawdzać czy zgłoszony tag gracza nie łamie regulaminu. 4.6 Aktywnie udzielać się na forum jak i na serwerze. 4.8 Admin nie może wykorzystywać swoich przywilejów w celach własnych jak i również aby upraszczać grę swojemu teamowi. np. noclip. 4.9 Admin podlega regulaminowi za jego nieprzestrzeganie grozi utrata admina. 4.10 Admin powinien podać jasny powód kary. 4.11 Admin zobowiązany jest pomóc bądź odpowiedzieć graczowi jeżeli ten ma jakieś pytanie/problem związane z serwerem. 4.11 Admin nie może odbanowywać. Regulamin napisany przez: Eliś Edytowany przez: Saurafel
  10. Nope, mutacja pierw potem można gadać o czymkolwiek.
  11. No tak, bo kurwa każdy zna sourcemoda. Każdy się go kiedyś uczył, a z resztą nie ma co ogarniać bo obsługa tego całego moda sprowadza się do /admin i wybierania numerkami. Więc jakieś śmieszne "xD" zostaw dla siebie bo w tym momencie wysmiałeś gościa który naprawdę wporządku podchodzi do całej sprawy. Albo wypowiadaj się dorośle albo daruj sobie. Ja jestem na tak, jak najbardziej, Piekara znam, jest często a obsługa sourcemoda to nic trudnego.