Jak kupić VIPa - klik

Ustaw naszą tapetę! (Nowa tapeta świąteczna) - klik

Deve®

Admin Próbny
  • Zawartość

    31
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Deve®

  • Tytuł
    Lamka

Kontakt

  • Płeć
    mężczyzna
  • Miejscowość
    Rzeszów

Ostatnie wizyty

141 wyświetleń profilu
  1. Dobre Dobre chlopak wlozyl prace, docaniam lecz kurde wiekszosc to uszy roz*ierdala na wejsciu pasuje niektore kawalki zmienic i bedzie git, takie jest moje zdanie Ale plus dla ciebie dobra robota
  2. Witamy Andzeliko Milej gry
  3. To bedzie szal na banowanie ?
  4. Na tak, kolega git
  5. Witam, zauwarzylem ze brak adminow ostatnio na serwerze wiec skladam ponownie podanie, aby porzadek trwal na swiecie Nick na serwerze: Deve ®™ Ilość przegranych godzin na serwerze: 300h Ilość godzin przegranych w CS:GO: ok.3 tys Wiek: 26 Imię:Konrad Steam ID:http://steamcommunity.com/profiles/76561198299129437 Sprawny i działający mikrofon: tak Ile godzin dziennie poświęcasz na grę w cs'a: weeekendy 3-10, na tygodniu do 3h W jakich godzinach grasz? (Dni robocze, weekendy): od 18, weekendy od 9 rano Miałeś kiedyś u nas bana: nie Doświadczenie w adminowaniu:CS 1.6 3 serwery ( lata temu nie pamietam jak sie nazywaly Umiejętność obsługi SourceMod:w skaki 1:10 to 7(max) Umiejętność rozpoznawania cheatów: oczywiscie, szybko i pewnie Czynny udział w życiu forum: oczywiscie ze bede Dlaczego miałbyś dostać admina: Posiadam duze doswiadczenie, napewno bede pomocny na serwerze i gra bedzie czysta Znajomość Regulaminu(1-10): 8 Drobna pomoc pieniężna: jesli trzeba bedzie to cos sie dorzuci
  6. Powiem wam ze nie glupie ale za to w rozsadnej cenie
  7. No mialem Vegasa super program tylko ze mi sie umowa skonczyla xD mysle nad kupnem orginala probowalem scrakowac go ale mialem kupe virusow ;/ jesli znajdziesz czystego to z mila checia przyjme
  8. Witam, zna ktos jakis dobry darmowy program do obróbki filmow ? Niby pobralem darmowa wersje na 7 dni a tu mi wj*bali jakis napis
  9. ladnie ladnie
  10. powinno byc ez nie jestem fanem pilki, ale tak mi sie wydaje xD
  11. Dobry basior Mnie popedza na rogrzewce cos takiego, moze ci sie spodoba :
  12. Siema moj imieniku witamy w druzynie
  13. A co wy na to jaby te bronie byly dostepne tylko 2 graczom na druzyne, lub nawet jednemu ? Napisalem ten temat bo poprostu mialem dosc jak koles bez skilla non stop tym naparzal