hipek 5 Napisano 24 Października 2017 Share Napisano 24 Października 2017 Jakaś zmiana rankingu znowu? ten działa tak samo daremnie jak stary, gracz z większą ilością punktów nie dostaje ich w ogóle za zabójstwo kogoś nowego, a traci prawie 10. Zamiast tego dodać ranking graczy z ilością zabójstw, zamiast punktów co możliwe, że ograniczyło by problem graczy siedzących na respie. dziękuje za uwage ;] 1 Cytuj Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ross 88 Napisano 24 Października 2017 Share Napisano 24 Października 2017 No ranking na arenkach też taki średni xD Robiąc staty powiedzmy 20:7 jestem na zero (+/- 5pkt), robiąc jakieś 25:5 to może 15pkt na plusie, a za to jak gorzej pójdzie i mam staty powiedzmy nadal na plus, ale z mniejszą różnicą typu 15:12 to wychodzę na minus jakieś 20-30pkt xD Trochę to takie mało dopracowane, bo gość nowy na serwerze który ma staty 0:5 wystarczy że raz przypadkiem mnie zabije robiąc 1:5 i już jest na zero/plusie z punktami 0 Cytuj Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Właściciel Dzagu 805 Napisano 24 Października 2017 Share Napisano 24 Października 2017 Dlatego ranking jest resetowany co miesiąc, inaczej się tego nie da zrobić biorąc pod uwagę że jest bardzo duża rotacja graczy. Innym rozwiązaniem mógłby być ranking po KDA, wtedy by był najuczciwszy dla wszystkich. 0 Cytuj Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Cegiełki
Ross 88 Napisano 24 Października 2017 Share Napisano 24 Października 2017 Zrób taki, że ten kto da headshota w biegu traci 50pkt, a ten co go oberwał dostaje pocieszajace 15pkt. Ten co dał headshota w biegu z podskokiem traci 150pkt, a ten co go oberwał dostaje pocieszające 20pkt xD Wtedy na arenkach z tych 3000 graczy jakieś 2950 będzie na minusie punkty zbierało tworząc własny ranking. A tak ogólnie to po KD ratio by nie było tak źle, ale to też trochę bez sensu, bo możesz zagrać kilka razy i być w topce, a później olać. Tak samo można to łatwo nabijać grając 12-5 areny, po czym obserwator i znów od 12 do 5 nabijając KD ratio. Z punktami teraz też się tak da, ale o wiele wiele wolniej, bo na 12-5 arenach się ich mało dostaje, a KD ratio zawsze rośnie tak samo. Znajdź złoty środek (np to z zabieraniem za bieganie i strzelanie to moim zdaniem najzłotszy środek ) 0 Cytuj Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maqu 14 Napisano 25 Października 2017 Share Napisano 25 Października 2017 @Dzagu, nie jesteś w stanie zrobić systemu rankingu, który niezależnie czy jesteś 1 w topce czy zamykasz cały ranking dostajesz tyle samo punktów? Wtedy faktycznie ten ranking miałby sens, bo żeby wejść do tej topki trzeba by było poświęcić sporo godzin rozgrywki jak i pokazać swoje umiejętności strzeleckie. A załóżmy top3 na DD2 pod koniec miesiąca dostawałoby nagrodę w postaci vipa na 30 dni? Myślę, że podkręciłoby to jeszcze bardziej rywalizacje na serwerze. Najprościej byłoby ustawić, że za zabójstwo headshotem dostajesz 3 punkty (-3 dla zabitego), za zwykłego killa 2 punkty (-2 dla zabitego), za asyste 1 punkt, plant 5 punktów dla podkładającego, 3 dla teamu no i wydefowanie paki 5 punktów dla rozbrajającego i 3 dla drużyny. 0 Cytuj Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ross 88 Napisano 25 Października 2017 Share Napisano 25 Października 2017 18 minut temu, Maqu napisał: @Dzagu, nie jesteś w stanie zrobić systemu rankingu, który niezależnie czy jesteś 1 w topce czy zamykasz cały ranking dostajesz tyle samo punktów? Wtedy faktycznie ten ranking miałby sens, bo żeby wejść do tej topki trzeba by było poświęcić sporo godzin rozgrywki jak i pokazać swoje umiejętności strzeleckie. A załóżmy top3 na DD2 pod koniec miesiąca dostawałoby nagrodę w postaci vipa na 30 dni? Myślę, że podkręciłoby to jeszcze bardziej rywalizacje na serwerze. Najprościej byłoby ustawić, że za zabójstwo headshotem dostajesz 3 punkty (-3 dla zabitego), za zwykłego killa 2 punkty (-2 dla zabitego), plant 5 punktów dla podkładającego, 3 dla teamu no i wydefowanie paki 5 punktów dla rozbrajającego i 3 dla drużyny. No na DD2 takie coś byłoby nawet git, ale i tak trochę niesprawiedliwe, bo teraz dostając więcej za zabicie gracza z topki masz równe szanse na wejście do tej topki, a tak grając więcej/częściej będziesz miał większe szanse na topkę. Może najlepiej byłoby wyjebać te rankingi w pizdu? Bo tak na prawdę jak grasz dobrze to po prostu to widać, a to przecież są tylko serwery społeczności, na których mamy się wyluzować i tak sobie poklikać czy czegoś się pouczyć dla siebie. Po co tu więc ranking? Sama wygrana i jej jakość to rywalizacja, a ranking to tylko dla niektórych spinanie dupska (ile razy słyszałem "dobra ja spadam bo za dużo punktów już straciłem"). Często też chęć osiągnięcia czegoś w takim rankingu nawet na jakimś głupim serwerze społeczności jest wystarczającym powodem żeby jakiś desperat się odpalił. Wiadomo, że rage spinbotów to nie ograniczy bo to zwykłe trolle czy dzieciaki, ale takich niedowartościowanych desperatów którzy odpalają jakieś wh czy delikatne aimlocki żeby się dowartościować w grze by wtedy było mniej, bo skoro nie ma rankingu to po co? Nie ma rankingu - nie ma spiny. Po każdym meczu/mapie widzimy tabelę wyników i po zmianie każdy znów jest równy. Jedynie można zapamiętywać wyróżniających się graczy. Raczej nikt na tym nie ucierpi, dobry gracz ma wywalone w ranking bo wie jak gra, a słabszym graczom to nawet na rękę. Jak ktoś się dowartościowywał rankingiem na społecznościówce to w sumie ZAJRZYJ TU. Pozdro ;P 0 Cytuj Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Legenda Hedzio =DD 75 Napisano 25 Października 2017 Share Napisano 25 Października 2017 1 hour ago, Maqu said: @Dzagu, nie jesteś w stanie zrobić systemu rankingu, który niezależnie czy jesteś 1 w topce czy zamykasz cały ranking dostajesz tyle samo punktów? Wtedy faktycznie ten ranking miałby sens, bo żeby wejść do tej topki trzeba by było poświęcić sporo godzin rozgrywki jak i pokazać swoje umiejętności strzeleckie. A załóżmy top3 na DD2 pod koniec miesiąca dostawałoby nagrodę w postaci vipa na 30 dni? Myślę, że podkręciłoby to jeszcze bardziej rywalizacje na serwerze. Najprościej byłoby ustawić, że za zabójstwo headshotem dostajesz 3 punkty (-3 dla zabitego), za zwykłego killa 2 punkty (-2 dla zabitego), za asyste 1 punkt, plant 5 punktów dla podkładającego, 3 dla teamu no i wydefowanie paki 5 punktów dla rozbrajającego i 3 dla drużyny. W starym sm dało się zrobić (nwm jak w nowym) Ale ogólnie trzeba umieć pisać lub edytować pluginy jeśli Dzagu ogarnia to spoczko opcja. 0 Cytuj Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hipek 5 Napisano 25 Października 2017 Autor Share Napisano 25 Października 2017 6 godzin temu, Ross napisał: No na DD2 takie coś byłoby nawet git, ale i tak trochę niesprawiedliwe, bo teraz dostając więcej za zabicie gracza z topki masz równe szanse na wejście do tej topki, a tak grając więcej/częściej będziesz miał większe szanse na topkę. Może najlepiej byłoby wyjebać te rankingi w pizdu? Bo tak na prawdę jak grasz dobrze to po prostu to widać, a to przecież są tylko serwery społeczności, na których mamy się wyluzować i tak sobie poklikać czy czegoś się pouczyć dla siebie. Po co tu więc ranking? Sama wygrana i jej jakość to rywalizacja, a ranking to tylko dla niektórych spinanie dupska (ile razy słyszałem "dobra ja spadam bo za dużo punktów już straciłem"). Często też chęć osiągnięcia czegoś w takim rankingu nawet na jakimś głupim serwerze społeczności jest wystarczającym powodem żeby jakiś desperat się odpalił. Wiadomo, że rage spinbotów to nie ograniczy bo to zwykłe trolle czy dzieciaki, ale takich niedowartościowanych desperatów którzy odpalają jakieś wh czy delikatne aimlocki żeby się dowartościować w grze by wtedy było mniej, bo skoro nie ma rankingu to po co? Nie ma rankingu - nie ma spiny. Po każdym meczu/mapie widzimy tabelę wyników i po zmianie każdy znów jest równy. Jedynie można zapamiętywać wyróżniających się graczy. Raczej nikt na tym nie ucierpi, dobry gracz ma wywalone w ranking bo wie jak gra, a słabszym graczom to nawet na rękę. Jak ktoś się dowartościowywał rankingiem na społecznościówce to w sumie ZAJRZYJ TU. Pozdro ;P akurat ja na dd2 gram dla chillku, mimo to topka jest w zasięgu. a własnie o to chodzi, ze topka powinna byc dla graczy którzy na tym serwie grają długie godziny, a nie 2 dni 0 Cytuj Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ross 88 Napisano 25 Października 2017 Share Napisano 25 Października 2017 Trochę bez sensu jakby topka miała być wyznacznikiem tego ile czasu masz wolnego 0 Cytuj Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.