Skocz do zawartości
  • Drogi gościu!

    Tutaj możesz się zarejestrować lub zalogować:

[Rozpatrzone] Podanie o admina - DrunK


DrunK

Rekomendowane odpowiedzi

  • Nick na serwerze: DrunK
  • Ilość przegranych godzin na serwerze: Koło 280h
  • Ilość godzin przegranych w CS:GO: 1021h
  • Wiek: 22
  • Imię: BartosZ
  • Steam ID: STEAM_1:1:27119924
  • Sprawny i działający mikrofon: Jasne
  • Ile godzin dziennie poświęcasz na grę w cs'a: Naprawdę różnie... pracuję, studiuję, dodatkowo siłownia 3 razy w tygodniu... Tyle ile mam wolnego czasu tyle gram :) Minimum staram się chociaż godzinkę, ale no mam już swoje lata i nie tylko gry mi w głowie :) Tyle ile mogę gram, jeżeli mam dużo czasu wolnego to gram nawet do 3 godzinek :)
  • W jakich godzinach grasz? (Dni robocze, weekendy): Pracuję na 3 zmiany, co któryś weekend mam zjazd na studia więc naprawdę różnie. Z racji 3-ech zmian co tydzień można mnie spotkać o rożnej porze... i od rana i popołudniem i wieczorem
  • Miałeś kiedyś u nas bana: Tak, jak zaczynałem u Was przygodę, od bota "noskill'a" dostałem :D
  • Doświadczenie w adminowaniu: W 1.6 miałem prawie przez 3 lata admina, natomiast w CS GO tylko na Waszym serverze miałem admina na prośbę Stefana gdy jeszcze grał i "prowadził" ten server, ale zrezygnowałem z powodu braku czasu i problemów ;)
  • Umiejętność obsługi SourceMod: 5/6
  • Umiejętność rozpoznawania cheatów: Powinienem rozpoznać
  • Czynny udział w życiu forum: Głównie interesuje mnie zakładka "dd2" i przeglądam ją zawsze gdy gram już w CS
  • Dlaczego miałbyś dostać admina: Chciałbym pomóc obecnym adminom, którzy no nie zawsze są, zresztą jest ich nie wielu, ale mają swoje życie, to zrozumiałe. Ja również nie będę cały czas na serverze dlatego mamy się uzupełniać. Jestem z Wami już dość spory szmat czasu, gracze a bynajmniej stali gracze w miarę mnie kojarzą. Problemowy raczej nie jestem, zależy do kogo i jaki ktoś jest w stosunku do mnie :)
  • Znajomość Regulaminu(1-10): 7/8