Jak kupić VIPa - klik

Ustaw naszą tapetę! (Nowa tapeta świąteczna) - klik

`Fuzhou ツ

Regulamin serwera Jailbreak [AKTUALNY]

2 posty w tym temacie

1482505409_Regulamin.png

 

1494019188_f8jqWEv.png1 CT = 3/4 TT 1494019188_f8jqWEv.png

 

 

1494019188_f8jqWEv.png OGÓLNE ZASADY I ZWROTY

 

1. Totalny bezruch - Terrorysta „zamarza” w pozycji którą miał przed wydaniem polecenia. Podczas totalnego bezruchu skakanie, kucanie, ruszanie kamerą i machanie kosą może grozić śmiercią.

 

2. Bezruch - Terrorysta zatrzymuje się w miejscu ale może skakać kucać itp.

 

3. Pozycja buntu - Kucnij przytrzymaj patrząc się maksymalnie w dół polecenie te może zostać wydane tylko po tym jak któryś z CT został zabity z rąk TT(PRZED DALSZYM PROWADZENIEM WARDEN MUSI ODWOŁAĆ POZYCJĘ BUNTU!).

 

4. TT mówi TT ginie - Zakaz używania komunikacji głosowej przez terrorystów.

 

5. Zakaz używania latarki/skakania/kucania - Nie możesz skoczyć kucnąć lub włączyć/wyłączyć latarki jeśli wykonasz którąś z tych czynności podczas zakazu zginiesz.

 

6. Kucnij przytrzymaj - Nakaz kucnięcia bez wstawania.

 

7. Kucanie - Oznacza kucając i wstając.

 

8. FreeDay - Dzień wolny w którym terroryści mogą biegać po CAŁEJ mapie. Podczas FD terroryści mogą zostać zabici za : posiadanie broni, biegnięcie za Warden’em lub w  wypadku gdy podchodzą do CT na odległość uderzenia kosą.

 

9. Freekill - Zabicie terrorysty bez powodu.

 

1494019188_f8jqWEv.pngOGÓLNIE:

 

1. Wchodząc na serwer od razu akceptujesz regulamin.

 

2. Podczas pierwszej rundy zawsze obowiązuje FreeDay.

 

3. Jeżeli podczas pierwszej rundy nie było FreeDay to przechodzi on na następną rundę.

 

4. Jeżeli jedno konto jest zbanowane to wszystkie MultiKonta także są banowane.

 

5. Za przedłużenie jest slay.

 

6. Nie używaj mikrofonu jeżeli nie masz słuchawek i grasz na głośnikach lub jeżeli nie posiadasz mutacji. Łamanie powyższych zasad grozi mute'm.

 

7. Zakaz używania wszelkiego rodzaju programów które zmieniają twój głos. (Modulatorów)

 

8. Prośby o zniesienie kary, skargi i odwołania piszemy tylko na forum w odpowiednim dziale. Nie wysyłamy żadnych prywatnych wiadomości związanych tymi sprawami adminom na Steam lub innych mediach.

 

9. Kary obowiązują na wszystkie konta danego gracza.

 

10. Po wydaniu polecenia pozycji buntu wszystkie wcześniejsze polecenia i zabawy zostają odwołane.

 

11. Obrażanie na serwerze surowo wzbronione lecz nie koliduje to z wyrażaniem emocji w sposób nie kulturalny ( Trzeba oczywiście też znać umiar ).

 

12. Na serwerze należy grać dynamicznie i zadania wykonywać jak najszybszą i jak najkrótszą drogą.

 

13. Podszywanie się pod innych graczy, czy też administratorów jest zabronione jak i używanie prefixów [V.I.P] [ADMIN].

 

14. Na serwerze nie ma prawa występować faworyzacja.

 

15. Do zabawy w Jaka to melodia muszą być muzyki które mają 2 mln wyś. lub więcej.

 

16. Nadmierne przebywanie w CT jest również karalne daj innym się pobawić. (1 osoba nie może być parę map z rzędu chyba że brak ludzi co chcą prowadzić)

 

1494019188_f8jqWEv.pngADMINISTRATOR

 

1. Jeżeli nikt nie chce przejść do CT to admin musi to zrobić.

 

2. Admin może dać bana za coś czego nie ma w regulaminie. (oczywiście w ramach normy)

 

3. Admin ma prawo oznaczyć się gdy wykonuje sprawy związane z serwerem - nie może zostać wtedy zabity. Po zakończaniu załatwiania spraw serwera admin może wrócić do reszty terrorystów i się dalej z nimi bawić.

 

4. Obowiązkiem Admina jest utrzymywanie porządku i kultury na serwerze.

 

5. Admin ma za zadanie dopilnować, aby pozostała optymalna liczba prowadzących i więźniów.

 

6. Admin musi być obiektywny, oraz nie przejawiać faworyzacji.

 

7. Jeśli CT nie może sobie poradzić admin musi im pomóc.

 

8. Admin ma obowiązek nałożyć antyterrorystom godmoda na zabawach (KD, chowany), w przeciwnym razie z jego winy mogą  zginąć CT. 

 

9. Admin nie może odbanowywać. Od tego jest Opiekun !!!

 

10. Przyszły admin, który chce stworzyć podanie musi umieścić ikonkę w punkcie o znajomości regulaminu.

 

 

( ͡° ͜ʖ ͡°)

 

 

1494019188_f8jqWEv.pngTERRORYSTA

 

1. Jeżeli zostałeś zrespiony przez Admina lub odrodziłeś się za pomocą sklepu, musisz dołączyć do reszty inaczej zostaniesz zbanowany.

 

2. Możesz zaatakować CT lub zabić CT, gdy jest w zasięgu Twojego noża nie doświadczając konsekwencji. To jest tak zwana prowokacja.

 

3. Pamiętaj na czym polega ten tryb buntowanie się co rundę może zostać ukarane.

 

4. Jeśli uciekłeś lub się zbuntowałeś masz prawo zapytać się prowadzącego o powrót bez ponoszenia konsekwencji.

 

5. Nóż, Medi-Shot, C4 i Decoy nie są uznawane za broń.

 

6. Wszystkie komendy należy wykonywać w trybie natychmiastowym bez zwłoki.

 

7. Jeżeli nie minął czas na wykonanie polecenie to możesz poprosić o jego powtórzenie.

 

8. Podczas zabaw obowiązuje bezruch (chyba, że Warden powie inaczej).

 

9. FreeDay następuje dopiero, gdy Warden to ogłosi.

 

10. Zakaz wchodzenia do miejsc niedostępnych i niewidocznych dla CT.

 

11. Zakaz bezpodstawnego wpisywania !FK.

 

12. Zakaz kłamania podczas podawania powodu FK.

 

15. Cela to miejsce gdzie respią się TT.

 

16. Zakaz oszukiwania / kampienia / leczenia jak i tworzenia sojuszów się na zabawach. (Tactical granade również jest zabroniony na zabawach typu FFA / Chowany / Zeus Day itd.)

 

17. Kategoryczny zakaz podpowiadania na statusie *DEAD*.

 

18. Nowe polecenia zastępuje stare. Nie dotyczy to zabawy w Sajmon mówi.

19. Zakaz bugowania "wampiryzmu". Maksymalna ilość HP to 500. Nieprzestrzeganie będzie karane banem.

 

Terrorysta może zostać zabity za:

 

Ø Namawianie do buntu

Ø Nie spełnianie poleceń Warden’a

Ø Posiadanie broni

Ø Rzucanie granatów bez pozwolenia Wardena

Ø Wejście do zbrojowni.

Ø Wydanie poleceń innym TT w celu ich zmylenia.

Ø Przyciśnięcie guzika bez pozwolenia prowadzącego.

Ø Przyznanie się do winy (nawet jeśli byłeś niewinny).

Ø Blokowanie/stanie w przejściu lub drzwiach/uniemożliwianie CT przemieszczenia się dalej.

Ø Bieg z innymi terrorystami w stronę gracza CT (także podczas FD).

Ø Podejście do CT na bliską odległość.

Ø Niszczenie lub wchodzenie do secretów / portali.

Ø Opóźnianie wykonania komend lub wydłużanie trasy dojścia.

Ø Oszukiwanie na zabawach (chyba, że warden nie powiedział, że nie można. Dodatkowe przywileje VIP'a nie jest liczone do oszukiwania)

Ø Za wprowadzanie CT w błąd możesz również zginąć.

Ø Za przedłużanie rundy bez posiadania broni.

 

1494019188_f8jqWEv.pngCOUNTER TERRORYSTA

 

1. Zanim wejdziesz do CT upewnij sie że masz w pełni sprawny, działający mikrofon i jesteś po mutacji. ( OSOBY BEZ MUTACJI PERM MUTE / PERM CTBAN )

 

2. Nie zabijaj terrorystów jeżeli wypełniają oni dobrze polecenia Warden’a.

 

3. Jeżeli nie znasz regulaminu lub nie masz zamiaru prowadzić nie wchodź do CT.

 

4. Jeżeli zrobisz na terroryście FreeKilla musisz:

 

Dać mu FreeDay’a w następnej rundzie bądź się zabić .

(Po przez wpisanie kill w konsoli)

 

5. Zakaz podrzucania broni terrorystom, chyba, że jest pusta.

 

6. Jeżeli nie masz 100% pewności to nie zabijaj terrorystów.

 

7. Jeżeli w poprzedniej mapie byłeś już w CT a są chętni to daj się innym pobawić.

 

8. Pomagaj prowadzącemu - jeżeli chcesz się bawić na mapie przejdź do terrorystów.

 

9. Jeżeli do CT nie ma wystarczającej liczby osób spełniających wymagania warden może wybrać osobę która będzie mu pomagać.

 

10. CT nie może kłamać.

 

11. Musisz zwracać uwagę co prowadzący mówi.

 

12. Nie podchodź do TT na zasięg bicia z noża oraz nie prowokuj ich do ataku.

 

13. Nie współpracuj z TT.

 

14. Zakaz używania granatów, ponieważ ranią innych graczy (Możesz użyć granatu, jeżeli nie jesteś koło innych więźniów).

 

15. Nie otwieraj cel chyba, że pozwoli na to prowadzący.

 

16. CT musi spełnić ostatnie życzenie TT.

 

17. CT może zabić TT za to ,że w późniejszym etapie rundy znalazło jego broń.

 

18. Nie ustawiaj się na drodze TT.

 

19. Nie ustalaj "lini zagrożenia" na FD - możesz zabić TT jeżeli poczujesz się zagrożony ale nie możesz ustalać gdzie mogą wejść a gdzie nie.

 

20. CT stara się nie używać komunikacji głosowej kiedy mówi warden oraz nie używać jej bez ważnej przyczyny.

 

21. Pozycje buntu może wydać każdy antyterrorysta, gdy prowadzący zostanie zabity bądź już nie żyje, lecz do dalszego prowadzenia potrzebne jest warden (!w).

 

22. Jeśli jesteś ostatnim z żyjących CT to nie musisz posiadać Wardena. (!w)

 

23. Zakaz leczenia się na zabawach.

 

24. Killday'a mogą dać tylko administratorzy serwera

25. Przed każdym poleceniem musisz odliczyć, by dać czas więźniom na wykonanie polecenia(5,4,3,2,1...). 

 

1494019188_f8jqWEv.pngWARDEN (PROWADZĄCY)

 

1. Twoje polecenia muszą być jasne i zrozumiałe.

 

2. W przypadku kiedy TT prosi o powtórzenie, a nie powtarzałeś wcześniej. Musisz mu powtórzyć.

 

3. Faworyzacja graczy jest niedozwolona. Bądź bezstronny.

 

4. Wydawanie poleceń, których TT nie są wstanie spełnić są zabronione (Nie dotyczy zabawy w saimon mówi).

 

5. Musisz wyjaśnić zasady zabawy, jeżeli poprosi o to ktoś z TT.

 

6. Każdy prowadzący powinien dążyć  do tego by dać TT ostatnie życzenie.

 

7. Prowadzący powinien zabrać jak największą ilość TT na zabawy (mapę).

 

8. Pozycję buntu można stosować tylko wtedy, kiedy zginie CT z rąk TT.

 

9. Zabronione jest włączanie boxa w celach. Traktowane jest to jako masowy Free Kill z premedytacją.Po zakończeniu boxa musi zostać ostatni TT.

 

10. Nie można okłamywać TT. Jeżeli TT zapyta czy może wrócić to znaczy to samo co czy może wrócić i go nie zabijesz.

 

11. Nie można wskazywać lub sugerować graczy do zabicia.

 

12. Nie można zabronić pisać na czacie.*  (Wyjątkiem jest !nb i tego typu komendy)

 

13. Jeżeli prowadziłeś już na tej mapie, to spytaj się innych CT czy nie chcą prowadzić (przejęcie prowadzenia po śmierci wardena się nie liczy).

 

14. Nie wydawaj komend "do odwołania" i nie zmylaj TT, wyjątkiem jest pozycja buntu, ją trzeba odwołać.

 

15. Pamiętaj, by nie przesadzać z zabijaniem TT jako nagrodę za wygranie np.: mistrza klawiatury. ( max 3 osób )

 

16. CT nie może zabijać TT na zabawie. Chyba, że TT posiada broń lub zagraża CT i chce wywołać bunt. Dlatego musisz wydać polecenie „CT może zabijać”.

 

17. Prędkość skakanki można zmieniać maksymalnie o 1 poziom. Lecz nie trzeba informować TT kiedy zmieniasz. Ale trzeba zmieniać po skoku, a nie zaraz przed nim.

 

18. Zabawy można rozpoczynać słowami "Rozpoczynamy zabawę" "Pobawimy się..." i innymi wariacjami o tym samym znaczeniu.

 

19. Jeśli wchodzisz do CT musisz się przywitać ewentualnie powiedzieć że cie przerzuciło.

 

20. Stanowczy zakaz prowadzenia jednej i tej samej zabawy przez całą mapę będzie groziło banem nawet do dwóch dni.

 

JEŻELI PROWADZĄCY ZGINIE:

 

1. Aby przejąć prowadzenie należy wpisać !w

2. Możesz wydać pozycje buntu bez Warden'a jeżeli Warden nie żyje bądź go nie ma.

3. Wszystkie polecenia zostają anulowane (Nie tyczy się pozycji buntu / totalnego bezruchu / bezruchu).

 

1494019188_f8jqWEv.pngOSTATNIE ŻYCZENIE

 

1. Ostatni żyjący TT ma całkowite prawo do ostatniego życzenia. Chyba, że został ostatni na Free Day'u.

 

2. Jeżeli ostatni żyjący TT jest zbuntowany. CT nie może spełnić jego życzenia.

 

3. Spis niektórych życzeń można uzyskać wpisując !lr na chat'cie można także wymyślić coś kreatywnego np.: Mam Talent. Można zażyczyć sobie także spełnianie zachcianek (max. 3 min).

 

4. Ostatnie życzenie może obowiązywać w następnej rundzie, ale nie może obowiązywać w następnej mapie.

 

5. Życzeniem może być określenie w jaki sposób ma być prowadzona następna runda (np. Każde zdanie musisz zaczynać od ,,Bo śmierdzą mi stopy") lecz Warden może tego nie przyjąć.

 

6. Życzeniem nie może być obrażanie innych osób.

 

7. Życzenie nie może wymagać admina na serwerze. (Robimy wyjątki)

 

8. Jeżeli TT nie zdążył wybrać życzenia, dostaje wtedy w następnej rundzie Free Day samemu.

 

9. FreeDay może sobie otworzyć drzwi lub odpalić zabawę (np. skakankę). Może też poprosić o włączenie zabawy przez CT, ale CT nie odpowiada za jego śmierć.

 

10. Po wybraniu życzenia !lr obaj gracze muszą robić wszystko by zabić przeciwnika. (Zakaz unikania walki)

 

11. Osoba może maksymalnie wybrać 2 osoby do FreeDay'a albo wybrać masowy FreeDay.

 

12. Przedłużając wybór życzenia możesz zostać zabity. (Na wybranie życzenia masz 1 minute)

 

13. Jeżeli TT nic nie mówiąc zabije CT to jest to traktowane jako jego życzenie. CT nie może uznać tego jako buntu.

 

14. TT może sobie wybrać tylko jedno życzenie, jeżeli zastrzeli jednego CT to zaliczane jest to do ogólnego zabicia CT. Musi zabić wszystkich.

Nie może zabić jednego CT i wybrać sobie coś z !lr / FreeDay'a.

 

15. Jeżeli życzenie jest wulgarne, obraża czyjeś przekonania lub może budzić zgorszenie innych osób to może nie zostać zaakceptowane przez prowadzącego lub strażnika.

 

16. Zakaz farmienia fajek w jaki kolwiek sposób

 

1494019188_f8jqWEv.pngZABAWY

 

1. Pierwsza / ostatnia i odwrotna reakcja – W pierwszej reakcji osoba która wykona polecenie jako pierwsza ginie, można zrobić zabawę bez zabijania czyli osoba która wykona polecenie wygrywa podobnie jest z ostatnią reakcją osoba co wykona polecenie jako ostatnia ginie + jeżeli się rozpocznie zabawę bez zabijania ostatnia osoba która wykona to zadanie wygrywa. (Zakaz używania zmyłek typu "hop" lub "pierwsza redakcja podskocz").

 

Inaczej się to prezentuje z zabawą w odwrotną reakcje. Mianowicie jeżeli poleceniem było kucnij to na logiczny sposób jest to podskocz i tak w drugą stronę jeżeli było podskocz to znaczy byś kucną.

 

2. Mistrz klawiatury lub Szybkie paluszki - Osoba, która napisze bezbłędnie słowo jako pierwsza, wybiera więźniów do zabicia, kucając za nimi, przeciwieństwem jest zabawa w "Krwawe słówka", czyli osoby, które napiszą bezbłędnie dane słowo giną.

 

Ślepy mistrz klawiatury jest kontynuacją "Mistrza klawiatury" osoba która wygrała poprzednią zabawę wyznacza liczbę od 1 do x. Następnie prowadzący odlicza od danej osoby. Osoba, na którą padnie ginie.

 

3. Dyktando -  Osoba, która napisze bezbłędnie zdanie jako pierwsza wybiera więźniów do zabicia, kucając za nimi. - Zabawa występuje także w formie ślepego dyktanda wówczas osoba która wygra wyznacza liczbę od 1 do x. Następnie prowadzący odlicza od danej osoby. Osoba, na którą padnie ginie.

 

4. Marynarz - Każdy więzień podaje liczbę od 1 do x. Następnie prowadzący odlicza od danej osoby. Osoba, na którą padnie ginie.

 

5. Sajmon Mówi - Zabawa polega na wykonywaniu poleceń, które zostały poprzedzone frazą "Sajmon mówi". Osoby, które nie wykonają polecenia Sajmona poprzedzonego frazą "Sajmon mówi" lub wykonują polecenia, które nie zostało poprzedzone ową frazą, giną.

 

6. Co mam w ręku - W tej zabawie chodzi o to, że każdy z TT odwraca się plecami do prowadzącego. Prowadzący pyta co mam w ręku (m4, pistolet czy nóż) jeżeli trafi przeżyje jeśli nie to ginie.

 

7. Sąd - Więzień musi wywinąć się w sprytny/śmieszny pomysł z oskarżeń zarzucanych przez strażników.

 

8. Pary - Więźniowie na komendę/wystrzał prowadzącego mają wskoczyć na siebie, osoba bez pary lub osoba, która wykona to ostatnia ginie. Zabawa jest przeznaczona tylko dla nieparzystej liczby więźniów.

 

9. Owoc lub warzywo - Prowadzący podaje na chat'cie ogólnym 3 pierwsze litery jakiegoś owocu lub warzywa, a więźniowie muszą podać słowo (owoc lub warzywo), które się na takie zaczyna. Pierwsza osoba wygrywa zabawę.

 

10. Geografia - Prowadzący podaje stolicę, a więźniowie muszą podać jakie to państwo lub odwrotnie prowadzący podaje państwo, a więźniowie muszą podać jego stolice.

 

11. Mam talent - Więźniowie muszą zaprezentować swój talent (zaśpiewać, powiedzieć kawał itd.), osoba z najciekawszym talentem, który przypadnie do gustu strażnikom wygrywa (zakazuje się puszczania bindów itp.).

 

12. Kuleczki - Prowadzący ma za zadanie wystrzelać określoną ilość naboi z pełnego magazynka danej broni. Po wystrzeleniu więźniowie zgadują, ile ma obecnie naboi. Osoba, która wskaże liczbę najbliższą lub dokładną wygrywa (w tej zabawie nie liczymy ogólnych naboi tylko te, które ma przeładowane, np.: wystrzelono 20 naboi z M4A4, więc poprawną odpowiedzią będzie 10, bo mieści w sobie 30 naboi).

 

13. Wojsko/musztra - Prowadzący tłumaczy więźniom co mają robić na daną komendę (np.: w tył zwrot oznaczać może obrócić się o 180 stopni, pozwala mu się także na mieszanie komend. To znaczy, że w lewo zwrot może oznaczać obrót o 90 stopni, ale w prawo). Jeśli osoba obróci się lub zrobi daną czynność kiedy prowadzący nie podawał co znaczy dana komenda ginie, nawet jeśli ta komenda jest jasna dla więźniów (np.: „obrót w prawo”).

 

14. Top Chief - Więźniowie proponują co by zaserwowali strażnikom na lunch. Wygrywa osoba z najciekawszym menu.

 

15. Quiz - Prowadzący lub osoba przez niego wskazana zadaje określone pytania więźniom, na które muszą udzielić odpowiedzi by przeżyć. W "Familiadzie" prowadzący dzieli więźniów na drużyny a w "Milionerach" prowadzący dodaje warianty a, b, c i d.

 

16. Wyścig wieżyczek - Więźniowie dobierają się w pary a następnie mają za zadanie przebiec na sobie określony przez osobę prowadzącą dystans, jeżeli spadną, muszą zacząć od nowa. Wygrywa pierwsza para. Zabawa przeznaczona tylko dla parzystej liczby więźniów.

 

17. Skróty - Osoba prowadząca podaje określony skrót, a więźniowie mają go rozszyfrować (muszą napisać skrót na chatcie poprawnie ortograficznie i ze znakami polskimi, jeśli takowe są). W tej zabawie nie trzeba pisać skrótów, które nie występują na klawiaturze polskiej (nie są możliwe do napisania).

 

18. Wybitny skoczek – Więźniowie mają skoczyć do basenu w jak najbardziej ciekawy sposób.

 

19. Rymy - Prowadzący podaje słowo, a zadaniem więźniów jest zrymowanie go.

 

20. Synonimy - Prowadzący podaje słowo, a zadaniem więźniów jest podanie synonimu do tego słowa (o tym samym znaczeniu). Przeciwieństwem jest zabawa w "Antonimy", czyli zadaniem więźniów jest podanie antonimu do tego słowa (o przeciwnym znaczeniu).

 

21. Odmieniec - Jeśli zostają 3 osoby na mapie CT mówi ,,Na strzał z mojej broni macie napisać na czacie 1 lub 2" Jeśli będą same 1 1 1 ginie ostatnia osoba jeśli będą same 2 2 2 ginie ostatnia osoba. Jeśli będą 2 2 1 ginie osoba która napisała 1 i na odwrót.

 

22. Prawda/Fałsz - Prowadzący zadaje pytanie do więźniów, gdzie pytania mogą mieć tylko odpowiedź prawda lub fałsz. Najlepiej robić tą zabawę na ruletkach gdzie są dwa kolory, w tym przypadku czerwony oznacza fałsz, niebieski oznacza prawdę. Np. M4A4 posiada 20 naboi w magazynku, w tym przypadku więźniowie wybierają odpowiedź.

 

23. Kolorki - Prowadzący używa komendy !paintball. Prowadzący strzela w podłogę lub ścianę by pokazać paletę kolorów. Terrorysta wybiera kolor, następnie prowadzący oddaje trzy strzały, jeżeli pojawi się wybrany kolor przez więźnia to wiezień ginie.

 

24. Grypser - CT wybiera jednego z terrorystów a potem jedno  ze słów slangu więziennego, wybrany TT musi podać znaczenie tego wyrazu w mowie potocznej.

 

25. Odwrotność - CT pisze na czacie dane słowo a TT ma za zadanie w jak najkrótszym czasie napisać odwrotnie to słowo. Odwrotne słowo musi być w 100% poprawne (uwzględnione duże litery itd.)

 

26. Czarne góry - Zabawa opierająca się na kolorze czarnym mianowicie jeżeli warden wypowie kolor czarny wszyscy TT muszą kucnąć przytrzymać kto nie zdąży zginie po 2 sekundach, jeżeli kucniesz nie na właściwy kolor również zginiesz.

 

27. Języki Świata - Zabawa opierająca się na językoznawstwie (Przykładowo co znaczy po Polsku Parzałsta (Język Rosyjski) = Prosze).

 

28. Wesołe ranczo - Gra polega na tym że kto pierwszy napisze słowo lub zdanie wypowiedziane przez CT jest Farmerem. Reszta jest krowami (mućkami) farmera , którzy chodzą za nim na kucaka CT mówi co farmer ma robić Np. Krówki idą się za nim myć na basen i wtedy wymyśla się np.: jedna z krówek się utopiła i farmer wskazuję która wybrana krówka ginie. Potem np. krówki idą pojeść trawę (boisko, czy coś z trawą).

 

39. Piwko/batony - Zabawa polega na tym samym, CT piszę literkę na say'u i terrorysta, który napisze pierwszy na tą literkę piwo polskie, lub baton wybiera osobę do zabicia. Np: CT: w / TT: warka.

 

30. Zwierzęta - Osoba w CT zaczyna udawać jakieś zwierzę np: krowę, i tt który pierwszy napisze co to za zwierzę może wybrać osobę do zabicia.

 

31. Gorący ziemniak - TT dostaje pustą broń bądź bombę i kto będzie miał ją w ekwipunku o podanej przez wardena minucie ginie.

 

32. Koziołki - Terroryści dobierają się w pary i przeskakują przez siebie po określonej trasie pierwsza para wygrywa

 

33. Niechciany żyd - Prowadzący wybiera 2 terrorystów tzw. żydów ustawia ich w 2 różnych miejscach i każe terrorystą wybrać kogo bardziej lubią - żyd przy którym będzie mniej osób ginie.

 

34. Pokemony - Prowadzący wybiera 2 przywódców pokemonów którzy wybierają po kolei resztę terrorystów do swoich drużyn. Następnie przywódcy wybierają który pokemon z ich drużyny walczy (może wybrać siebie). Wybrane pokemony walczą ze sobą ten który przeżyje wraca do drużyny i cykl się powtarza dopóki jedna z drużyn przegra.

 

35. Handlarze - Gra na 4/ 5 terrorystów. Każdy z terrorystów ma na start 10 sztuk złota prowadzący rozpoczyna licytacje gdzie każdy terrorysta podaje ofertę np. 4 sztuki złota - najmniejsza oferta ginie. Rozgrywa zostaje kontynuowana z pieniędzmi które zostały handlarzom np. jeżeli terrorysta w 1 rundzie dał ofertę 6 i przeżył to w  kolejnej rundzie do dyspozycji ma już tylko 4 sztuki złota. Jeżeli 2 lub więcej terrorystów podało taką samą najniższą ofertę to ostatnia osoba która ją dała ginie.

 

36. Dokończ zdanie - Warden pisze część zdania , a tt musi je dokończyć.  Wygrywa tt który dokończy je najciekawiej/najśmieszniej.
 
37. Zdrajca - Jeden z CT zostaje zdrajcą ( musi to napisać na chatcie drużynowym że nim jest ) a zadaniem tt jest odgadnięcie kto jest zdrajcą stając koło danego ct. Przeżywają ci którzy zgadną kto jest zdrajcą.
 
38. Cytaty - Warden mówi cytat z książki/piosenki/filmu a zadaniem tt jest powiedzenie z czego to jest cytat. Oczywiście musi być to znana piosenka/książka/film.
 
39.Nurek - Strażnicy wyrzucają do basenu pustą broń. Wiezień, który jako pierwszy ją znajdzie i odda, wygrywa.
 
38.Wyścig na plecach - Więźniowie ścigają się w parach na wyznaczonej trasie (jeden na kucaka, drugi na jego plecach). Nie może żaden przy tym spaść, bo inaczej przegrywają.
 
39.Wyższy Spray- Zabawa polega na tym, że tt, który zrobi wyżej spray wygrywa.
 
 
 

 

1494019188_f8jqWEv.pngKODEKS BANÓW1494019188_f8jqWEv.png

 

·Używanie wspomagaczy (WH, AIM, SH) (-Ban permamentny)

 

·Obraza (-Ban od 1h do bana permamentnego)

 

·Reklamę (-Ban 1 tydzień do bana permamentnego)

 

·Freekill (-Ban od 1h do 72h)

 

·Nie wykonywanie poleceń administratora (-Ban od 24h do 1 tygodnia)

 

·Podpowiadanie na statusie *DEAD* (-Ban 10min)

 

·Nadużywanie komunikacji głosowej (-Ban od 1h do 24h)

 

·Niewypełnienie ostatniego życzenia TT (-Ban od 1h do 12h)

 

·Podszywanie się pod graczy/administracje (-Ban od 1h do bana permamentnego)

 

·Szantaż (-Ban od 24h do bana permamentnego)

 

·Nieznanie regulaminu (-Ban 24h)

 

·Przeszkadzanie w prowadzeniu (-Ban 1h)

 

·Multikonto (jeżeli dostałeś u nas bana, dostaniesz na wszystkie konta bana) (-Ban permanentny)

 

·Spam na czacie (-Ban od 1h do 24h)

 

·Podrzucanie broni przez CT do TT (-Ban 12h)

 

·Bugowanie mapy/broni/cel/shopu (-Ban od 1h do 24h)

 

·Ucieczka przed banem (Perm)

 

·Specjalne zagłuszanie prowadzącego (-Ban 2h)

 

·Za bycie debilem (-Ban do 24h)

 

·Nadużywanie komend !nb/!fk (-Ban do 1h)

 

· Kampienie / leczenie / oszukiwanie jak i tworzenie sojuszów na zabawach (-Ban do 4h)

 

·Wpisanie !kill lub specjalne samobójstwo podczas ostatniego życzenia TT (-Ban do 1h)

 

·Admin ma prawo użyć komendy /mute na graczu który nie posiada mutacji głosowej lub nadużywa komunikacji głosowej

 

·Administrator ma prawo nałożenia bana za coś czego nie ma w regulaminie uwzględniając wymiar norm (Czas zależny od wybryków itd.)

·Zabicie terrorysty po odrodzeniu ze sklepu(-Ban 4h)

·Bugowanie "wampiryzmu" (-Ban 4h)

 

Opiekun

 

Ewel

 

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.