Skocz do zawartości

BarcaGaming

Użytkownik
  • Zawartość

    19
  • Postów na shoutboxie

    4
  • Dotacje

    0.00 PLN 
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O BarcaGaming

  • Tytuł
    Lamka
  • Urodziny 08/27/2004

Kontakt

  • Skype
    XxptysxX
  • Płeć
    mężczyzna
  • Miejscowość
    Siemianowice Śląskie
  • Zainteresowania
    Lubię nawalać w hns i grać w piłkę

Ostatnie wizyty

246 wyświetleń profilu
  1. Chodziło mi o coś takiego co napisał @Aryan ale dzięki ☺ Dzięki temat do zamknięcia ☺
  2. Siema ☺ Potrzebuje binda, który po naciśnięciu włączał mi latarke i wysyłał jakiś tekst na chat. bind "p" "sm_latarka" i co dalej? ☺
  3. HNS

    Troche nieaktualny post ale ,,rtv równa się vip"
  4. Gratuluje awansu ☺☺☺😎😎😎💪💪💪
  5. 1 zdjęcie: Na silverach i tak Cię wyzwią od nooba nawet jak im mecz wykerujesz xd. Obecnie g3 2 zdjęcie: Luźny mm na trainie a tu takie skiny na ziemi leżą xd
  6. To prawda bo zmieniłem nick ale już zmieniłem na stary
  7. Nick: BarcaGaming Wiek: 15 Coś o sobie: Na imię mam Bartek. Interesuje się piłką nożną i e-sportem. Starsi gracze hns mnie dobrze znają i myślę, że jestem lubiany. Znajomość SM: 6 Doświadczenie: Posiadałem przez krótki czas własny serwer. Link do gametracker'a: https://www.gametracker.com/player/BarcaGaming/185.11.102.164:27015/ Kontakt: Steam, TeamSpeak, Discord
  8. @Unnamed ja się cb pytam kim ty jesteś że nagle z dupy zaczynasz na mnie wjeżdżać. Jak coś Ci się nie podoba to po co odpowiadasz? Nie mogłeś napisać jak Sprint że jesteś przeciw? @Inga zgadzam się ale tak jak napisałem na koniec to jest tylko moja propozycja Prosiłbym o zamknięcie tematu bo przyjdzie kolejna ameba jak Unnamed. Edit: Ja nwm ale czy zwykli gracze teraz rozpatrują podania?
  9. @Inga Nie słyszałaś mnie bo grasz od miesiąca obecnie mam problemy z mikro ale to nie znaczy że nie mogę go naprawić Jakby była duża ilość podań to zawsze można je odrzucić @DawidS Ziomek na serwie jesteś od tygodnia więc nie obraź się ale pomine twoją odpowiedź Edit: @DawidS napisz od ilu jesteś na hns nie ogólnie na globalelite.pl bo moge się mylić ale starszym graczem to ty nie jesteś
  10. Wzór: Nick: BarcaGaming Co chciałbyś zmienić: Witam! Moją propozycją jest ponowna zmiana minimalnego wieku w rekrutacji na admina na np. 14 lat. Nie ukrywam że zależy mi na tej zmianie bo chciałbym chociaż spróbować zostać adminem. Wiem że wcześniejsza zmiana była spowodowana ogromną ilością podań od osób, które mają słabe ,,CV" czyli wiek, dojrzałość, umiejętności. Na przykłdzie Admina Rufus można pokazać że nie wszyscy młodsi gracze są poprostu dziecinni. To jest tylko moja propozycja i wiem że raczej nie dojdzie do skutku ale chciałem wyrazić swoje zdanie na ten temat.
  11. Wzór: Nick: BarcaGaming Co chciałbyś zmienić?: Witam! Mam propozycje aby dodać możliwość sprawdzenia czasu do końca vipa np. Na stronie internetowej albo na serwerze. Było by to dobre bo ja sam chętnie sprawdził bym kiedy odstawiać pieniądze. Jeśli taka możliwość istnieje to prosz o podanie w odpowiedzi.
  12. Wiem ale mi chodzi żeby wogóle zniknęły i nie musiał ich ciągle wyłączać
  13. Nick: BarcaGaming Problem: Nwm czy da się to zmienić ale denerwuje mnie jak wchodze na serwer odpala mi się reklama na której nic nie ma.
  14. Nick: BarcaGaming Problem: Nwm czy da się to zmienić ale denerwuje mnie jak wchodze na serwer odpala mi się reklama na której nic nie ma.
  15. Ja także dołączam się do prośby sida. Znam go z serwera i nie sądze żeby mógł zrobić coś takiego.
×