Skocz do zawartości

Hej,

widzę, że jesteś niezalogowany. O wiele łatwiej jest udzielać się w naszej społeczności, jeśli założysz własne konto.

Na początku będziesz mieć parę ograniczeń, dlatego im wcześniej to zrobisz, tym szybciej będziesz mieć pełne możliwości.

 

Nie zmuszamy do rejestracji, natomiast wiedz, że wspierasz nas aktywnością jak i samym logowaniem.

Dzięki za uwagę!

Dr House Dr House
  • Drogi gościu!

    Tutaj możesz się zarejestrować lub zalogować:

Rekomendowane odpowiedzi

Twój nick:KYS (konto smurf na którym dostałem bana)

Nick oskarżonego:Sky

Link do profilu Steam oskarżonego: https://steamcommunity.com/id/Skkyyy/

SteamID oskarżonego: STEAM_1:0:419819609

Data i czas zajścia: 2021-05-21 19:12:01

Opis sytuacji:Podczas grania na serwerze globalelite na moim koncie smurf,administrator Sky zaczął mnie sprawdzać gdy zabiłem jednego z graczy zwykłym headshotem.Ziomek natychmiastowo domagał się abym został sprawdzony przez admina.Sky wszedł na spekta i po 3-5 minut sprawdzania dał mi bana za ,,Multi-Hack''.Podczas sprawdzania  nie doszło do żadnej nienaturalnej akcji. Gdy Ketrab zapytał się dlaczego dostałem bana otrzymał odpowiedź ,,Problem?'' ,a gdy odpisał że jest problem Sky napisał ,,Złóż skarge :)''.

Dowody:Demko

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to zaczynamy zabawę. Pierwsze co chciałbym powiedzieć to @Friz i @k1nder macie tutaj najmniej do powiedzenia. Robicie tylko spam i nie wnosicie nic do tematu. Nie było was w trakcie zajścia :) Tłumaczenie typu (ale ja widziałem na strime) itp. mnie nie interesują. 

 

Spoglądając na same logi demka (czat), skarga z dupy :v 

Ale widziałem bardzo fajne smaczki, które bardzo mnie zainteresowały. 

@Ketrabek nie wiem w czym widzisz "problem?". Sky zrobił to co uważał za słuszne. Jeśli się pomylił, to smurf papaja dostanie UB. 

Postawa @sKY była tutaj dobra. Jeśli gracz ma problem do admina, jego zachowania itp. to piszę skargę. 

Tutaj fragment rozmowy dla zainteresowanych

 

 Bartek2009: niezły admin

02:12:42 (426:54)Bartek2009: XD

02:12:45 (426:57)47sh0lim: XD

02:12:47 (426:59)sKY: problem?

ROUND START

02:12:51 (427:03)Bartek2009: tak?

02:12:52 (427:04)bald and blind nibba❤: ta

02:12:54 (427:06)sKY: to napisz skarge   

02:13:58 (428:10)Bartek2009: "napisz skarge"

02:14:00 (428:12)Bartek2009: japierdole 

 

Natomiast ten pan dostaje 24h banicji za obrazę administracji

02:20:07 (434:19)Ahmed detonuj: admini na tym serwerze to maja 2 chromosomy wiecej chyab 

 

Skarga z dupy nic nie wnosząca. Czekam na Twoje podanie o UB, bo ponoć miałeś pisać :)

 

 

 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cegiełki

  • Head Admin

Ostrzeżenie od administracji. Nie tolerujemy takich zachowań i tak jak macie prawo składać skargi, tak wydaje mi się, że "nieodpowiednie" banowanie @sKY powinno być wyjaśnione najpierw przez prośbę o UB, a potem skargę.

Każdy z Was dostał ostrzeżenia za spam (choć powinno być również za prowokowanie), niektórzy podwójnie, następnym razem będzie to ban na forum i serwery na parę dni. Jeśli natomiast nie podoba się Wam współpraca z naszą administracją, to zapewne jest mnóstwo innych serwerów, które będą tolerować Wasze towarzystwo.

 

Z pozdrowieniami,

Administracja GlobalElite.PL

 

P.S. Zbędne posty ukryłem. Skarga rozpatrzona, temat zamknięty, @sKY nie poniesie żadnych konsekwencji, ponieważ nie zrobił nic źle, jak już to @CzesterMolester wyjaśnił.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.


O GLOBALELITE.PL


Chcemy pokazać absolutnie wszystkim, że człowiek jest zdolny do rzeczy wielkich! Potrzebujemy tylko waszej pomocy. Dzięki ciężkiej pracy chcemy udowodnić, że razem możemy wszystko! Szukamy ludzi ambitnych i skorych do poświeceń, ludzi którzy są godni, aby dołączyć do globalnej elity społeczności, którą traktuje się jak drugą rodzinę!

Istniejemy od 2014 r.

This theme is made by doc

Social Links

Where you can find us?


Facebook Teamspeak Discord

Linki forumowe

Linki z różnego rodzaju podaniami


Podanie o admina Prośba o unbana Propozycja Złóż skargę

Administracja

Najważniejsze osoby na globalelite.pl :)


×
×
  • Dodaj nową pozycję...