Jump to content
Sign in to follow this  
Dzagu

Update CS:GO 16.09.2016

Recommended Posts

W najnowszej aktualizacji CS:GO Valve oficjalnie wprowadza zmiany z wersji beta i poszerza je o kilka innych ulepszeń. W tym nowe dźwięki karabinów snajperskich.

 

 

Zmiany, które nie występowały w wersji beta, zaznaczone są na niebiesko.

[GAMEPLAY]

– Kamera pierwszoosobowa gracza, obserwatora i w trybie oglądania dema nie będzie dłużej wyświetlać się wyżej niż głowa w trybie trzecioosobowym. Ta zmiana powinna zniwelować nadużycia kamery w trybie pierwszoosobowym, gdzie gracz widzi z takiej perspektywy, że przeciwnik nie jest w stanie dostrzec jego głowy.

– Kiedy kamera pierwszoosobowa jest poprawiona, strzały oddane z teoretycznie różnych lokalizacji po stronie klienta jak i serwera również zostaną dopasowane do siebie, tak aby emitowały poprawne pozycje.

– Animacja po upadnięciu na ziemię zostanie dopasowana do wysokości skoku. Gracz, który zeskoczył z niższej wysokości, będzie potraktowany delikatniej od tego, który skoczył wyżej.

– Usprawniono system blokujący spamowanie przyciskiem kucania. Tak jak wcześniej, gracz który w krótkim czasie wykonuje kilka kucnięć zacznie kucać wolniej. Naprawiono jednak błąd, który umożliwiał automatyczny powrót do pozycji stojącej bez animacji poprzez poruszenie się w trakcie kucania.

– Poprawiono animację kucania w trzeciej osobie, tak aby bardziej pasowała do swojego pierwszoosobowego odpowiednika.

– Animacja po upadnięciu na ziemię będzie delikatniejsza również w przypadku, gdy gracz wyląduje kucając.

– Mołotow nie będzie gaszony przez granat dymny, jeśli będzie znajdował się znacząco pod nim lub nad nim.

– Mołotowy nie będą się rozprzestrzeniały pod zamkniętymi drzwiami.

[DŹWIĘK]

– Wprowadzono nowe dźwięki odblokowywania, przeładowywania i strzelania w zależności od dystansu z AWP, SSG 08, G3SG1 i SCAR-20.

 

[MAPY]

– Zaimplementowano najnowszą wersję mapy de_cache z niewielkimi poprawkami.

[RÓŻNE]

– Naprawiono hitboxy po stronie serwera, dzięki czemu dokładniej wpasują się w modele po stronie klienta. (Oznacza to, że sytuacje w której strzały oddane dokładnie w model przeciwnika nie powodowały obrażeń będą zniwelowane.)

– Naprawiono błąd, który powodował niespodziewane obracanie modelu postaci również w związku z systemem, który powodował błędy hitboxów (system kompensacji opóźnień).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

GLOBALELITE.pl


Chcemy pokazać absolutnie wszystkim, że człowiek jest zdolny do rzeczy wielkich! Potrzebujemy tylko waszej pomocy. Dzięki ciężkiej pracy chcemy udowodnić, że razem możemy wszystko! Szukamy ludzi ambitnych i skorych do poświeceń, ludzi którzy są godni, aby dołączyć do globalnej elity społeczności, którą traktuje się jak drugą rodzinę!

Istniejemy od 2014 r.

Social Links

Gdzie nas znajdziesz


Discord Facebook Teamspeak

Ważne linki

Ważne linki niezwiązane z forum


Lista banów Sklep VIP Dema z serwerów

Linki forumowe

Linki z różnego rodzaju podaniami


Podanie o admina Prośba o unbana Propozycja Złóż skargę

Administracja

Najważniejsze osoby na globalelite.pl :)


×
×
  • Create New...