Skocz do zawartości
  • Drogi gościu!

    Tutaj możesz się zarejestrować lub zalogować:

Regulamin serwera FFA


Saurafel

Rekomendowane odpowiedzi

  • Legenda

Regulamin jest ogólnym zbiorem zasad, administracja musi przestrzegać go tak samo jak gracze. Każdy gracz przebywający na serwerze, oświadcza automatycznie że zna regulamin. Jego nieznajomość może prowadzić do kar. Jeżeli uważasz że kara jest za wysoka, odnieś się do niej na forum.

 

1. Zasady gry na serwerze

 

1.1 Każdy powinien starać się wykonać cele mapy.
1.2 Wykorzystywanie błędów mapy tj. bieganie po texturach, pod mapą itd jest karane.
1.3 Zabronione jest bugowanie paki wrzucając ją w miejsca niedostępne.
1.4 Zabronione jest reklamowanie innych sieci serwerów, nie tyczy się to ruletek, jackpotów i innych stron gamblingowych. 
1.5 Zabronione jest ustawianie w nickach odnośników do stron innych serwerowni, ustawiania ich prefiksów grup, a także używania broni z ich nazwą.

1.6 Zabronione jest używanie wszelakich wspomagaczy, każdy przypadek jest karany permanentną banicją.
1.7 Cheaty zgłaszamy przez u@, a na czacie ogólnym. (klikamy „U”, później piszemy @....)
1.8 Niedozwolone jest podawanie teamowi przeciwnemu wszelakiego infa tyczy się to również podawania przez TeamSpeak oraz Skype.
1.9 Zakazane jest uprzykrzanie gry sojusznikom poprzez celowe rzucanie flashy/smoke. Wyjątkiem jest sytuacja kiedy druga osoba odbiera to za żart.

1.10 Zakazane jest celowe blokowanie graczy spisując ich na śmierć.
1.11 Zabronione jest podszywanie się pod członków Administracji - umyślne wprowadzania innych użytkowników, oraz graczy w błąd.

1.12 Zabronione jest podszywanie się pod innych użytkowników w celu zaszkodzenia ich reputacji - ustawiania tego samego avataru, nicku, tak aby dana osoba została ukarana przez Administrację serwera lub jej imię zostało splugawione przez innych graczy. 

1.13 Zabronione jest celowe przechodzenie do drużyny wygrywającej (autobalans jest od tego, by wyrównać poziom drużyn).

 

2. Zasady zachowania na serwerze

 

2.1 Zakazane jest obrażanie graczy/używanie wulgaryzmów na serwerze. Wyjątkiem są akty żartobliwe, kiedy obiekt żartu nie ma tego za złe.
2.2 Puszczanie muzyki, śmiesznych tekstów itp. przez mikro jest zakazane.
2.3 Zabronione jest wszczynanie różnych typu kłótni oraz sporów.
2.4 Zabronione jest używanie nicków obraźliwych, reklamujących, wulgarnych, tematyce rasistowskiej, religijnej itp.
2.5 Osoby, które nie przeszły mutacji mogą używać mikrofonu TYLKO I WYŁĄCZNIE w celu: Przywitania się, podania info, poproszenia o drop, zadania pytania administratorowi. Konsekwencją używania mikrofonu w każdej innej sytuacji będzie perm mute (odwołać można się dopiero po przejściu mutacji).
2.6 Zabronione jest kłócenie się z administracją, wyjątkiem jest dyskusja na poziomie.

2.7 Wybieranie skinów nie może odbywać się podczas rozgrywki. Można to zrobić po śmierci lub jako widz.

2.8 Na mapie de_nuke_gle zakazane jest skakanie z dachu na silos przez większość rundy.

2.9 Jeżeli gracz potrzebuje ZW, przechodzi na spectatora, nie zostawia postaci na respie, blokując tym samym rozgrywkę.

 

 

3. Przykładowe kary za poszczególne wykroczenia, mogą one zostać zaostrzone przez admina.

 

3.1 Kultura osobista: Upomnienie -> Kick -> ban 10-1 h
3.2 Obrażanie graczy: kick -> Ban 10 min -> Ban 2 h
3.3 Celowe wykorzystywanie bugów/błędów mapy: Ban 1-3 h
3.4 Wyrzucanie paki w miejsca które są niedostępne dla gracza: Ban 1h -> Ban 1 wk
3.5.1 Reklamowanie innych sieci: Ban Permanentny

3.5.2 Reklamowanie stron www na czacie: Ban 2h
3.6 Używanie różnego rodzaju wspomagaczy (cheatów lub innych programów): Ban Permanentny
3.7 Prowokowanie adminów oraz do różnych typu kłótni oraz sporów: Ban 30-1 h
3.8 Utrudnianie gry: Kick >Ban 10-30 min
3.9 Wysoki ping: Kick -> Ban 10-30 min
3.10 Nadużywanie mikrofonu lub say: Kick -> Ban 10-1 h (ewentualnie mute lub gag)
3.11 Wulgarne/ obraźliwe nicki: Ban 30 min
3.12 Podszywanie się pod Admina/gracza: Ban permanentny
3.13 Spam na u@: kick
3.14 Podpowiadanie na say/TeamSpeak/Skype: Ban 30 min
3.15 Kłócenie się z administracją: Ban 10 min

3.16 Obrażanie administracji: Ban 2h-2 dni

3.17 Zmieniane drużyny na team wygrywający: kick -> ban 10-30 min

 

 
 

 

4. Admin ma obowiązek

 

4.1 Utrzymać i odpowiadać za przyjemną atmosferę na serwerze.
4.2 W pierwszej kolejności sprawdzić raporty na graczy. Jego gra na serwerze jest na drugim planie.
4.3 Nie wywyższać się nad graczami, jesteśmy z wami, nie przeciwko wam.
4.4 Sprawdzać każdego zgłoszonego lub podejrzanego gracza.
4.5 Sprawdzać czy zgłoszony tag gracza nie łamie regulaminu.
4.6 Aktywnie udzielać się na forum jak i na serwerze.
4.7 Admin nie może wykorzystywać swoich przywilejów w celach własnych jak i również aby upraszczać grę swojemu teamowi. np. noclip.
4.8 Admin podlega regulaminowi za jego nieprzestrzeganie grozi utrata admina.

4.9 Admin powinien podać jasny powód kary.

4.10 Admin zobowiązany jest pomóc bądź odpowiedzieć graczowi jeżeli ten ma jakieś pytanie/problem związane z serwerem.

4.11 Admin nie może odbanowywać.

 

Regulamin napisany przez: Eliś

Edytowany przez: Kubox/Comfti

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cegiełki

  • Dante unpinned this temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.


O GLOBALELITE.PL


Chcemy pokazać absolutnie wszystkim, że człowiek jest zdolny do rzeczy wielkich! Potrzebujemy tylko waszej pomocy. Dzięki ciężkiej pracy chcemy udowodnić, że razem możemy wszystko! Szukamy ludzi ambitnych i skorych do poświeceń, ludzi którzy są godni, aby dołączyć do globalnej elity społeczności, którą traktuje się jak drugą rodzinę!

Istniejemy od 2014 r.

Motyw zrobiony przez doc

Strona zarządzana przez: Adam Plicha

Linki społecznościowe

Gdzie można nas znaleźć?


Facebook Teamspeak Discord

Linki forumowe

Linki z różnego rodzaju podaniami


Podanie o admina Prośba o unbana Propozycja Złóż skargę

Administracja

Oni odpowiedzą na Twoje pytania ;)


×
×
  • Dodaj nową pozycję...