WiEsŁaW??? YEE 2 Napisano 7 Grudnia 2017 Share Napisano 7 Grudnia 2017 Miesiąc temu zakupiłem VIP-a. Niestety wysłałem jedengo sms-a z błędem i okazało się że policzyło mi i za złego i za dobrego. Można jakoś to odkręcić? Coś typu +30 dni vip lub zwrot pieniędzy. 0 Cytuj Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dinożarł 55 Napisano 7 Grudnia 2017 Share Napisano 7 Grudnia 2017 Za błędy się płaci Edit/ Żebyś ty nie zapłacił punktami karnymi za to, że piszesz posty nie wnoszące nic do tematu - kubox 0 Cytuj Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Specjalista BobPixel 339 Napisano 7 Grudnia 2017 Share Napisano 7 Grudnia 2017 28 minut temu, WiEsŁaW??? YEE napisał: Miesiąc temu zakupiłem VIP-a. Niestety wysłałem jedengo sms-a z błędem i okazało się że policzyło mi i za złego i za dobrego. Można jakoś to odkręcić? Coś typu +30 dni vip lub zwrot pieniędzy. Prawdopodobnie nawet jesli zly wyslales to siec nie zyskala nic bo nie zostal wprowadzony poprawny kod wiec to TWOJ problem ze wpisales zle SMS. H@ nie pisal za ciebie tresci sms wiec to TWOJ błąd. Jeśli za już same wysłanie sms na dany numer pobiera pieniadze to mozna by bylo ale trzymam sie mojej poczatkowej wypowiedzi. + Dodatkowo piszesz miesiac po zajsciu sytuacji. Wiec to troche nie halo ;l-; 0 Cytuj Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Cegiełki
Właściciel Dzagu 805 Napisano 7 Grudnia 2017 Share Napisano 7 Grudnia 2017 O zwrot możesz starać się tutaj: https://simpay.pl/reklamacje Z mojej strony nie mogę nic poradzić. 0 Cytuj Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Cegiełki
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.