Skocz do zawartości

Hej,

widzę, że jesteś niezalogowany. O wiele łatwiej jest udzielać się w naszej społeczności, jeśli założysz własne konto.

Na początku będziesz mieć parę ograniczeń, dlatego im wcześniej to zrobisz, tym szybciej będziesz mieć pełne możliwości.

 

Nie zmuszamy do rejestracji, natomiast wiedz, że wspierasz nas aktywnością jak i samym logowaniem.

Dzięki za uwagę!

Dr House Dr House
  • Drogi gościu!

    Tutaj możesz się zarejestrować lub zalogować:

Ponowna ocena, prośba uzyskania UB


Rekomendowane odpowiedzi

witam jest jakas inna mozliwosc odwolania sie od nieslusznego bana? bo jak widze admini maja w dupie co sie do nich pisze, mysla ze sa jacys nieomylni i wh to wyczuja po 1 rundzie albo 1 fartownej akcji, akurat tutaj sie mylisz panie kubox bo to moje nowe konto i nie chcialoby mi sie wydawac kolejnych 50 zl na nowe konto steam tak dla zabawy, 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Head Admin

To jeśli jesteś cierpliwy, to możesz napisać jeszcze raz z prośbą o opinie również innych adminów (choć 2 oceniło, że masz haxy). Raczej nikt Ci na złość robić nie będzie i dla nikogo to nie powinien być realny problem, żeby obejrzeć to demko.  

Ja na razie nie obejrzę, bo nie mam kompa od 2 dni I nie wiem kiedy będę mieć. 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obejrzałem demko + wziąłem pod uwagę twoją wypowiedź na shoutboxie, że to twój 'smurf'. Nie obrażając, movement masz dosłownie chujowy. Nie wiem czy bym ci dał max kałacha. Akcje trudne według mnie do konkretnej decyzji ale jeśli twoją obroną jest to, że niby to smurf mogę powiedzieć śmiało, że to było kłamstwo. Skany miałeś zbyt celne moim zdaniem, próbowałeś się z tym kryć dając się zabić (być może widziałeś, że admin cie ogląda). 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no nie oceniajmy juz mojego movementu bo nie wiem co to ma do tego, te konto to smurf bo stare sprzedalem kumplowi.  te skany jak mowisz to czysty zbieg okolicznosci, jakby tak obejrzec demko kazdego to polowa miala by pewnie jakies dziwne aimlocki przez sciany itp. w ogole smiesznie sie czyta te komentarze wiedzac ze jest sie czystym, ale na coz moje slowa jak pewnie i tak decyzji adminow nie zmienie bo ich zdanie jest swiete 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, DragmiN napisał:

no nie oceniajmy juz mojego movementu bo nie wiem co to ma do tego, te konto to smurf bo stare sprzedalem kumplowi.  te skany jak mowisz to czysty zbieg okolicznosci, jakby tak obejrzec demko kazdego to polowa miala by pewnie jakies dziwne aimlocki przez sciany itp. w ogole smiesznie sie czyta te komentarze wiedzac ze jest sie czystym, ale na coz moje slowa jak pewnie i tak decyzji adminow nie zmienie bo ich zdanie jest swiete 

No niestety, ale wszystko jest na twoją niekorzyść więc jak mamy dać ci unbana? Smurf to możesz być, ale chyba z gn2 co najwyżej z takim movementem, nowe konto, bardzo celne skany.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam ja tu nikim nie jestem ale nie wyglada to na tym demku jakos dziwnie pozdrawiam tyle o demnie

 

ooo przepraszam jestem w takcie ogladania 2 akcje troszke lipa jestem neutralny lavisz a czy ty przypadkiem nie masz bana za czity?

 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, lavish napisał:

Obejrzałem demko + wziąłem pod uwagę twoją wypowiedź na shoutboxie, że to twój 'smurf'. Nie obrażając, movement masz dosłownie chujowy. Nie wiem czy bym ci dał max kałacha. Akcje trudne według mnie do konkretnej decyzji ale jeśli twoją obroną jest to, że niby to smurf mogę powiedzieć śmiało, że to było kłamstwo. Skany miałeś zbyt celne moim zdaniem, próbowałeś się z tym kryć dając się zabić (być może widziałeś, że admin cie ogląda). 

mysle ze nie powinienes zajmowac stanowiska dziwie sie ze range jeszcze zachowales

 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Head Admin

@Dzagu proszę Cię zablokuj mu możliwość komentowania. Pieprzy trzy po trzy. 

@4man jak masz zamiar cały czas się czepiać lavisha to idź się poczepiaj na PW, a nie na forum. Sprawa lavisha Ciebie nie dotyczy, więc przestań bóldupić o to. 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dante idz sie ogolic chlopcze czy pisze nie prawde? kolega lavish jest oskarzony o czity i czy uwazasz ze powinien sie wypowiadac na temat cziterow? mysle ze to gleboko nie sprawiedliwe pozdrawiam                                                                                                                                                                                    

No niestety, ale wszystko jest na twoją niekorzyść więc jak mamy dać ci unbana? Smurf to możesz być, ale chyba z gn2 co najwyżej z takim movementem, nowe konto, bardzo celne skany.

wypowiada sie koles ktory ma bana za czity przeciez to chore
 

 

bardzo mnie zainteresowalo stwierdzenie <jak mamy ci dac umbana< kim jest pan levish w tej chwili? bo jak dla mnie zbanowanym nieuczciwym graczem czyzby sitwa?czy ma wplyw na wasze zachowania?wyglada ze tak

 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Legenda

Dobrze, więc tak:  proszę wszystkich Adminów dd2, oraz tych którym się chce, aby obejrzeli demo. Znajdziecie je tutaj: poprzednia prośba o ub

Ciebie @DragmiN proszę, o podanie mi linka do poprzedniego konta, które sprzedałeś. Chce je widzieć na oczy. 

 

10 godzin temu, DragmiN napisał:

bo to moje nowe konto i nie chcialoby mi sie wydawac kolejnych 50 zl na nowe konto steam tak dla zabawy, 

To mnie obchodzi tyle, co zeszłoroczny śnieg. Są tacy, których znam osobiście, co płaca 10 Euro miesięcznie za haksy, które są niewykrywalne, więc argument, że ktoś ma żal wydać 50zł na nowego csa, mnie nie przekonuje - wybacz. 

Tak samo, nie oceniłem cię na podstawie jednej akcji. Nie należę do tych, którzy popatrzą 30 sekund i są w stanie stwierdzić, czy ktoś coś ma, czy nie. Potrzebuje całości. Pełnego obrazu gry. Są gracze, którzy mają pewne zachowanie zakodowane, i co rundę mają swój plan działania. Jednak są i tacy, którzy próbują się ukrywać i robią coś, co nie jest naturalne. 

Cytuj

no nie oceniajmy juz mojego movementu bo nie wiem co to ma do tego, te konto to smurf bo stare sprzedalem kumplowi.

Widać, że jesteś kompletnie zielony w tej kwestii. Ocenianie na podstawie tego, jak się poruszasz, jak grasz, jak się zachowujesz w pewnych sytuacjach - to jest kluczowe. Czemu tak chcesz uciec od tego tematu? Boisz się? Jeżeli jesteś taki dobry, to niech inni to zobaczą. Jeśli to ja bym dostał bana, aż prosiłbym o oceniania mojej gry właśnie na podstawie tego jak się ruszam. Aby pokazać, że nie gram od wczoraj. A ty, chcesz to olać...

 

Ty poruszasz się jak bot, nie masz zakodowanych podstawowych nawyków i to widać. Wiele rzeczy jest po po prostu nie naturalne. Nie gram na DD2 od dziś i jestem w stanie powiedzieć, czy ktoś zna mapę i gra czytając pozycje, czy raczej ma wielkiego farta lub haksy. Powiem ci tylko tyle, że argument, iż jesteś smurfem nic nie da. Nie oceniamy smurfa, którego fizycznie nie widziałem na oczy. Oceniamy konto, które zostało zbanowane. I to właśnie gra na tym koncie, jest oceniana. 

Jeżeli inni będą mieli jakiekolwiek wątpliwości, będzie to dla mnie wyraźny znak. 

 

 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cegiełki

Witajcie, moim zdaniem, runda 25 kiedy przychodzisz z b na mida a wróg się chowa do wnęki to trochę podejrzane, zwłaszcza że twój celownik poszedł na przeciwnika który był za drzwiami na midzie i uciekał do trupa, a następnie twój celownik wraca na osobę, która się we wnęce chowała. Następuje runda 26 stoisz sobie przed anarchią po chwili wchodzisz do niej i oddajesz perfekcyjny skan przez drzwi i zabijasz przeciwnika. Trochę za dużo tych przypadków z rundy na rundę. Nie przyczepiam się do twojego movementu, ale skoro tak dobrze strzelasz to coś nie tak jeśli nie masz dobrego poruszania się po mapie. Według mnie ban słuszny, ale to  moje zdanie.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no masz racje koles ktory rusza sie jak bot a tak strzela to jest podejrzane ale nie w tym wypadku, lubie czasem tak pograc. i przepraszam bardzo myslicie ze bylbym tak glupi zeby majac wh takie cyrki odstawiac zeby dostac unbana? no dajcie spokoj, @Kubox link wysle na pw pozniej

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jesli ktos moze ogladnac jeszcze runde 11:13 z tamtego czasu i pozniej dac odpowiedz. Ja zostaje przy swoim, nie dostales bana w 30 sek. lecz dlugo cie ogladalem i te wszystkie "niby" fartowne akcje z twojej strony w przeciagu jednego meczu, to trafienie 6 w lotka dla ciebie pownien byc pikuś. Ja zostaje przy swoim a wy robcie jak uwazacie za stosowne ;) 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to niech przynajmniej powiedza ze nie, widać ze graczy macie gdzies :D plus administracja chyba jest od tego zeby byc dla graczy a nie tylko rozdawać bany. 

i co mam sie nie tlumaczyc jak ktos mi dokladnie opisuje jedna runde w ktorej niby lece przez ścianę za typem, uznają ze nie mam argumentow by sie bronic i faktycznie czitowalem, dobre myslenie

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Detektyw

Jak dla mnie ban słuszny. Zbyt nienaturalne jest to peek'owanie przez granaty dymne*. Do tego czasem dochodzą dziwne timingi. Zbyt dużo dziwnych akcji.

 

* Śmiesznie wygląda pisanie angielskiego słowa po polsku " przez smoki" "przez smołki" dlatego wolałem to napisać tak oficjalnie. Kappa 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cegiełki

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.


O GLOBALELITE.PL


Chcemy pokazać absolutnie wszystkim, że człowiek jest zdolny do rzeczy wielkich! Potrzebujemy tylko waszej pomocy. Dzięki ciężkiej pracy chcemy udowodnić, że razem możemy wszystko! Szukamy ludzi ambitnych i skorych do poświeceń, ludzi którzy są godni, aby dołączyć do globalnej elity społeczności, którą traktuje się jak drugą rodzinę!

Istniejemy od 2014 r.

This theme is made by doc

Social Links

Where you can find us?


Facebook Teamspeak Discord

Linki forumowe

Linki z różnego rodzaju podaniami


Podanie o admina Prośba o unbana Propozycja Złóż skargę

Administracja

Najważniejsze osoby na globalelite.pl :)


×
×
  • Dodaj nową pozycję...