BAR 1 Napisano 17 Kwietnia 2018 Share Napisano 17 Kwietnia 2018 Witam, Mam bardzo dziwny problem z demami csgo. Wszystkie które nagrywam nie da się odtworzyć bo podczas ładowania wywala się cała gra. W załączniku jest przykładowe demko. Myślałem że po wymianie sprzętu (CPU, Mobo, RAM) i przeinstalowania systemu operacyjnego to problem zniknie, ale niestety wciąż jest obecny. Próbowałem przeinstalować cały steam i csgo na nowo z domyślnymi konfigami. Wyłączyłem wszystkie niepotrzebne aplikacje. Nic nie pomogło. W Event Viewer Windowsa nic nie ma. Czy ktoś ma jakiś pomysł co może to powodować? Czy ktoś wie gdzie można szukać jakiś log który może zawierać jakieś dane błędu? Dzięki. test2.dem Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Właściciel Dzagu 805 Napisano 17 Kwietnia 2018 Share Napisano 17 Kwietnia 2018 Sprawdzałeś ? Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Cegiełki
BAR 1 Napisano 17 Kwietnia 2018 Autor Share Napisano 17 Kwietnia 2018 @Dzagu Dzięki, ale niestety też się wywala jak zaznaczam i naciskam "Oglądaj". Sam CSGO Demo Manager to pokazuje różne dane z nagranych plików: https://imgur.com/a/PWYwU Coś dziwnie mi się zepsuło Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BAR 1 Napisano 17 Kwietnia 2018 Autor Share Napisano 17 Kwietnia 2018 (edytowane) Hmm, spróbowałem odpalić demo nagrane z serwera GE DD2, i też się wywala. Ale lipa Sorry, tylko przez demo manager nie chciał się odpalić, ale jak odpaliłem prosto z gry to zadziałał. Więc jednak jedynie jest problem z demami które sam nagram :/ Edytowane 17 Kwietnia 2018 przez BAR Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BAR 1 Napisano 22 Kwietnia 2018 Autor Share Napisano 22 Kwietnia 2018 Niestety nie udało mi się naprawić to cholerstwo. Zakupiłem nawet nowe konto żeby sprawdzić czy to problem z moim profilem na głównym koncie Nic nie pomogło. Ale udało mi się ustawić Nvidia Shadowplay do nagrywania, więc powinno wystarczyć. Można temat zamknąć Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Head Admin Dante 1 281 Napisano 23 Kwietnia 2018 Share Napisano 23 Kwietnia 2018 Uninstall i reinstall CSa, jeśli sprawdzenie spójności nie zadziała. Jednak to znaczy, że z Twoim CSem jest coś nie tak i powinieneś to zbadać. Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Cegiełki
BAR 1 Napisano 23 Kwietnia 2018 Autor Share Napisano 23 Kwietnia 2018 @Dante Naprawdę chyba już wszystkiego próbowałem. Problem zauważyłem jeszcze przy starym sprzęcie (Windows 7). Wymieniłem CPU, Mobo, RAM. Karta graficzna i SSD/HDD zostały te same. Zainstalowałem Windows 10. Świeża instalacja steam is csgo z domyślnymi ustawieniami/konfiguracja. Próbowałem też innym kontem steam. Wyłączone wszystkie zbędne programy. Nic nie pomogło! Jako ostateczna rzecz pomyślałem że jakimś cudem to karta graficzna może być przyczyną bo ona się nie zmieniła. Więc, włączyłem zintegrowaną kartę graficzną na płycie głównej i z niej włączyłem gre. Niestety nie. To nie to. Na szczęście to nie jest coś co mi psuje grę bo ogólnie nie nagrywam demo. Jedynie demo mi jest potrzebne jak chce jakiegos oszusta nagrać, więc do tego użyje Shadowplay. Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rekomendowane odpowiedzi