Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałbym zaproponować żeby liczba przyznawanych punktów za zabójstwo nie była zależna od punktów przeciwnika bez sensu jest gdy męczysz się zdobywając po 2 punkty gdy osoba o mniejszej ilości punktów może ci jednym zabiciem ciebie wziąć ci ich nawet 10. Wiem że początkujący muszą mieć jakieś ułatwienie ale nie tylko mnie bo wiele osób wkurza to że przez to że zabije nas gościu który ma 1000 pkt a ja np 1800 on dostaje 8 pkt a mi tyle odejmuje zaś gdy ja go zabije dostaje tylko 2 i tak można powiedzieć że 4 zabójstwa w plecy.  Po prostu ciężko jest wbijać punkty z takim systemem ich dodawania. Liczę na pozytywne rozpatrzenie propozycjiPiateczka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest coś prawdy w tym, ale jak zrobimy system pkt, np 2 pkt za zabicie i -2 pkt za śmierć to gracz, który gra dobrze i ma dużo czasu na poświęcenie czasu na granie na serwerze to będzie miał top1 w małym paluszku :p Chyba , że masz jakiś inny pomysł na system zdobywania pkt ;) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale po to jest drugi ranking. Ranking, który zabiera 10 punktów za śmierć określa bardziej skill gracza. Nie jest zależny (za bardzo) od czasu gry na serwerze, ale jest od ilości zabójstw i ilości śmierci. 

Drugi ranking zabiera mniej punktów przy śmierci i liczba zabranych punktów nie jest od niczego zależna. 

Czyli:

Ranking pod komendą "top" - zależy od ilości zabójstw i ilości śmierci (patrz "skill") 

Ranking z rangami - zależy od tego jak długo gracz gra na serwerze. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się


×