Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Twój Nick : Kozioł

Nick oskarżonego:

 https://steamcommunity.com/profiles/76561198799218559 , https://steamcommunity.com/id/multihaxone1 , https://steamcommunity.com/id/RufusBogHNS

opis : dzisiaj jak byłem na serwerze o godz. 18.15  dnia 10.08.2018 na mapie seek_village zostałem wyzywany przez dwóch graczy aż tak długo że w końcu nie wytrzymałem to też ich zacząłem wyzywać i w końcu wszedł admin i zamiast dać muta wszystkim tym osobą co mnie wyzywali to dał tylko mi. Proszę to rozpatrzyć. I jeszcze nie jestem pewnie tej godz co podałem ale chyba o tej się to zaczeło bo  o 18.50 dostałem muta .

dowody : demko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie było mnie na serwerze gdy inne osoby cie wyzywały a słyszałem tylko jak ty jeździłeś po każdym kto sie do cb odezwał dlatego dostałeś muta na długi czas, bo słyszałem już nawet wcześniej o tobie takie rzeczy że wyzywasz albo masz jakiś problem do każdego.:)

To tyle miłego wieczoru:):)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To se zobacz demko z dzisiaj bo oni zaczęli mnie wyzywać. ok ja tez święty nie jestem ale im tez się należy mut. 

 

Dobra powiem tylko jeszcze jedno inni mogą potwierdzić ze oni Zaczęli mnie wyzywać i oni też powini dostać i to na dłużej niż ja i tez oni innych graczy wyzywali. Dobranoc 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, Koozii napisał:

To se zobacz demko z dzisiaj bo oni zaczęli mnie wyzywać. ok ja tez święty nie jestem ale im tez się należy mut. 

Po pierwsze nie se tylko sobie bo to strasznie w oczy boli.

 

11 godzin temu, RufusiKK_2017 napisał:

Nie było mnie na serwerze gdy inne osoby cie wyzywały a słyszałem tylko jak ty jeździłeś po każdym kto sie do cb odezwał dlatego dostałeś muta na długi czas, bo słyszałem już nawet wcześniej o tobie takie rzeczy że wyzywasz albo masz jakiś problem do każdego.:)

To tyle miłego wieczoru:):)

Po drugie @RufusiKK_2017 napisał że go nie było na serwerze gdy oni ciebie wyzywali tylko słyszał jak ty wyzywasz więc nie wiem po co skarga na @RufusiKK_2017 skoro to gracze ciebie wyzywali to po co piszesz skargę na @RufusiKK_2017?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co słyszałem to są dwie strony jedna mówi, że to ty zacząłeś Kozioł, a druga, że oni wyzywali, więc nic innego nam nie zostało jak po prostu przyłapać te 2 osoby na robieniu tego np nagrywając ekran albo chociaż by nagrywać telefonem, dlatego, że dostęp do demka jest nie możliwy ze względu na to, że Bob ma urlop ;) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, BobPixel napisał:

Niemożliwy śmieszny jesteś xD 

http://demka.globalelite.pl/hns/classic-1/?C=M;O=D

Chciałem Ci dać odpocząć xDD ale dzięki btw ;) 

 

5 godzin temu, KtoNieSkaczeTenZPolicji napisał:

Między innymi mnie też zwyzywano przez graczy z JailBreka czy jak to się tam pisze admin zamiast ich uspokoić (Rufus) śmiał się razem z nimi. 

Dajesz dobry przykład Rufus :)

 

Nie jestem Adminem na JB to co miałem im zrobić? Powiedzieć ej chłopaki weźcie go nie wyzywajcie na JB jestem jako zwykły gracz ;):) 

Więc nie możesz mieć do mnie pretensji jaki to daje przykład..:F

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się


×