Legenda MARTIN 222 Napisano 24 Sierpnia 2018 Share Napisano 24 Sierpnia 2018 Siema Mam problem z TS, a mianowicie nie mogę się połączyć na nasz serwer. Wyskakuje mi błąd połączenia. Dodam od siebie, że próbowałem reinstalacji oraz sprawdziłem czy ten sam błąd występuje na innych serwerach TS. Jak się okazało mogę się połączyć z każdym serwerem prócz globalelite.pl Proszę o pomoc. Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Cegiełki
ZubaR1337 73 Napisano 24 Sierpnia 2018 Share Napisano 24 Sierpnia 2018 A wpisujesz na pewno dobre IP? TS.GLOBALELITE.PL Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Właściciel Dzagu 805 Napisano 24 Sierpnia 2018 Share Napisano 24 Sierpnia 2018 Zobacz czy aby dobrze masz ustawioną datę i godzinę na komputerze oraz czy masz ustawioną dobrą strefę. Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Cegiełki
Legenda MARTIN 222 Napisano 24 Sierpnia 2018 Autor Share Napisano 24 Sierpnia 2018 @Dzagu Wszystko jest tak jak ma być. Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Cegiełki
Właściciel Dzagu 805 Napisano 24 Sierpnia 2018 Share Napisano 24 Sierpnia 2018 Daj wynik z CMD ping ts.globalelite.pl i tracert ts.globalelite.pl Zobacz też ten adres: vps-187-110.multigaming.pl:9987 Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Cegiełki
Legenda MARTIN 222 Napisano 24 Sierpnia 2018 Autor Share Napisano 24 Sierpnia 2018 Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Cegiełki
Właściciel Dzagu 805 Napisano 24 Sierpnia 2018 Share Napisano 24 Sierpnia 2018 Hmm, na ten moment nie wiem o co chodzi, wszystko wydaje się okej. Ktoś jeszcze ma problemy z połączeniem na nasz ts3? Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Cegiełki
Przydupas 50 Napisano 24 Sierpnia 2018 Share Napisano 24 Sierpnia 2018 Próbowałeś łączyć się bezpośrednio przez IP? Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Legenda MARTIN 222 Napisano 24 Sierpnia 2018 Autor Share Napisano 24 Sierpnia 2018 @Przydupas Próbowałem też nic to nie dało Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Cegiełki
Właściciel Dzagu 805 Napisano 25 Sierpnia 2018 Share Napisano 25 Sierpnia 2018 Dalej masz ten problem? Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Cegiełki
Legenda MARTIN 222 Napisano 25 Sierpnia 2018 Autor Share Napisano 25 Sierpnia 2018 1 godzinę temu, Dzagu napisał: Dalej masz ten problem? Dalej nie mogę się połączyć. Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Cegiełki
Właściciel Dzagu 805 Napisano 25 Sierpnia 2018 Share Napisano 25 Sierpnia 2018 Możesz na innym pc sprawdzić? Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Cegiełki
Legenda MARTIN 222 Napisano 25 Sierpnia 2018 Autor Share Napisano 25 Sierpnia 2018 Sprawdziłem na starym lapku i połączyło mnie bez problemu Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Cegiełki
Legenda Blyetu 213 Napisano 25 Sierpnia 2018 Share Napisano 25 Sierpnia 2018 *Odinstaluj TeamSpeaka, wyczyść rejestr CCleanerem, zainstaluj ponownie, przed uruchomieniem zrestartuj internet (wyjmij kabelek, włącz ponownie) i router (jeśli posiadasz).*Spróbuj uruchomić jako "administrator". Podobnie mam i uruchomienie przez Admina pomaga. *Settings>Options>APPLICATIONI tam zmień na dole w Channel Subscription Behaviour z Subscribe to all Channels zmień na Subscribe to current and previously subscribed channels.APPLY potem OK *A jak to nie pomoże, to jeszcze jedyne co mi do głowy przychodzi, to zainstaluj sobie starsza wersie TS3 a potem jak się okaże że działa, możesz spróbować z'updatowac. Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Legenda MARTIN 222 Napisano 25 Sierpnia 2018 Autor Share Napisano 25 Sierpnia 2018 @Blyetu 2 i 3 punkt wcześniej zrobiłem, a po zrobieniu reszty jest bez zmian Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Cegiełki
SloW 41 Napisano 26 Sierpnia 2018 Share Napisano 26 Sierpnia 2018 Wiem, że to głupie ale ja tak czasem mam i po zrobieniu pomaga xd. A więc 1.Włącz TSa 2.Połącz się z ts globalnej 3.Poczekaj na errora 4.Wyłącz TSa 5.Włącz TSa i spróbuj połączyć się jeszcze raz Mi kiedyś tak pomogło (nie, nie trolluję). Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rekomendowane odpowiedzi