kajoj 0 Napisano 28 Grudnia 2018 Share Napisano 28 Grudnia 2018 Witam mam problem ze steam jak chce wysłać komuś ofertę jak chce zaakceptować mobilnie to nie dochodzi mi mi nic na tel żebym mógł potwierdzić (zmieniłem e-mail hasła wymigiwałem ze wszystkich urządzeń ) ktoś miał taki problem i dodam ze od razu oferta jest anulowana Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Harmless 11 Napisano 28 Grudnia 2018 Share Napisano 28 Grudnia 2018 1. Masz na tym telefonie tokena steam? 2. Czy po zatwierdzeniu oferty na pc przychodzi ci powiadomienie od aplikacji steam? Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajoj 0 Napisano 29 Grudnia 2018 Autor Share Napisano 29 Grudnia 2018 Opisze cała sytuacje robię ofertę dodaje przedmioty wysyłam ofertę przychodzi mi akceptacja mobilna do potwierdzenia klikam i mam ten błąd wchodzę w historie ofert i jest anulowana (tak na telefonie jak się loguje mam kod) kiedyś jak chciałem grać na ruletce wrzuciłem skina za 5 euro to skin jskims cudem wysłał się do innego bota a nie do bota strony nie wiem jak a druga sprawa sprawdziłem wczoraj Emil co jest przypisany da konta steam ktoś próbował się logować tym emailem moim na telefonie (Przed chwilą zalogowano się na Twoje konto Google z nowego urządzenia: LG-H990DS. Wysłaliśmy tego e-maila, by upewnić się, że to Ty.). Gdzie ja takich telefonów nie posiadam. Może i gdzieś w jakiś link wszedłem nie pamięta i ktoś na dostęp do mojego steam ale nie miałem / nie mam z problemem żeby się na steam zalogować emaila do steam zmieniłem. Wie może ktoś jak to rozwiązać jak sprawdzić czy moje konto steam jest z kimś powiązane itp Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Harmless 11 Napisano 29 Grudnia 2018 Share Napisano 29 Grudnia 2018 (edytowane) Wymuś zatrzymanie apki steam i wyczyść cache (pamięć podręczną). I po tym odpal apkę steam i spróbuj coś zaakceptować, jeżeli to nie pomoże to... Wina możliwe, że jest po stronie łącza internetowego, zmień łącze w telefonie (np. na transfer danych) i zobacz czy zadziała..... Jeżeli to też nie pomoże tooo Zmień hasło, mail'a powiązanego ze steam'em. W ostateczności zmień telefon na którym masz tokena lub usuń tokena i przeinstaluj steam'a na telefonie. Mi też kiedyś wyskakiwał "Błąd Potwierdzenia", ale akceptowało ofertę ¯\_(ツ)_/¯ Edytowane 29 Grudnia 2018 przez Harmless Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rekomendowane odpowiedzi