Skocz do zawartości

Hej,

widzę, że jesteś niezalogowany. O wiele łatwiej jest udzielać się w naszej społeczności, jeśli założysz własne konto.

Na początku będziesz mieć parę ograniczeń, dlatego im wcześniej to zrobisz, tym szybciej będziesz mieć pełne możliwości.

 

Nie zmuszamy do rejestracji, natomiast wiedz, że wspierasz nas aktywnością jak i samym logowaniem.

Dzięki za uwagę!

Dr House Dr House
  • Drogi gościu!

    Tutaj możesz się zarejestrować lub zalogować:

Steam oferty problem


Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem ze steam jak chce wysłać komuś ofertę jak chce zaakceptować mobilnie to nie dochodzi mi mi nic na tel żebym mógł potwierdzić (zmieniłem e-mail hasła wymigiwałem ze wszystkich urządzeń ) ktoś miał taki problem i dodam ze od razu oferta jest anulowana 

F24E13E0-B3C9-4C2C-A8E9-B148050ABD9D.png

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Opisze cała sytuacje robię ofertę dodaje przedmioty wysyłam ofertę przychodzi mi akceptacja mobilna do potwierdzenia klikam i mam ten błąd wchodzę w historie ofert i jest anulowana (tak na telefonie jak się loguje mam kod) kiedyś jak chciałem grać na ruletce wrzuciłem skina za 5 euro to skin jskims cudem wysłał się do innego

bota a nie do bota strony nie wiem jak a druga sprawa sprawdziłem wczoraj Emil co jest przypisany da konta steam ktoś próbował się logować tym emailem moim na telefonie (Przed chwilą zalogowano się na Twoje konto Google z nowego urządzenia: LG-H990DS. Wysłaliśmy tego e-maila, by upewnić się, że to Ty.).

Gdzie ja takich telefonów nie posiadam. Może i gdzieś w jakiś link wszedłem nie pamięta i ktoś na dostęp do mojego steam ale nie miałem / nie mam z problemem żeby się na steam zalogować emaila do steam zmieniłem. Wie może ktoś jak to rozwiązać jak sprawdzić czy moje konto steam jest z kimś powiązane itp 
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymuś zatrzymanie apki steam i wyczyść cache (pamięć podręczną). I po tym odpal apkę steam i spróbuj coś zaakceptować, jeżeli to nie pomoże to...

Wina możliwe, że jest po stronie łącza internetowego, zmień łącze w telefonie (np. na transfer danych) i zobacz czy zadziała..... Jeżeli to też nie pomoże tooo

Zmień hasło, mail'a powiązanego ze steam'em. W ostateczności zmień telefon na którym masz tokena lub usuń tokena i przeinstaluj steam'a na telefonie.

 

Mi też kiedyś wyskakiwał "Błąd Potwierdzenia", ale akceptowało ofertę ¯\_(ツ)_/¯

Edytowane przez Harmless
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.


O GLOBALELITE.PL


Chcemy pokazać absolutnie wszystkim, że człowiek jest zdolny do rzeczy wielkich! Potrzebujemy tylko waszej pomocy. Dzięki ciężkiej pracy chcemy udowodnić, że razem możemy wszystko! Szukamy ludzi ambitnych i skorych do poświeceń, ludzi którzy są godni, aby dołączyć do globalnej elity społeczności, którą traktuje się jak drugą rodzinę!

Istniejemy od 2014 r.

This theme is made by doc

Social Links

Where you can find us?


Facebook Teamspeak Discord

Linki forumowe

Linki z różnego rodzaju podaniami


Podanie o admina Prośba o unbana Propozycja Złóż skargę

Administracja

Najważniejsze osoby na globalelite.pl :)


×
×
  • Dodaj nową pozycję...