I hate everyone 0 Napisano 28 Września 2019 Share Napisano 28 Września 2019 Witam jakiś czas temu założyłem temat z problemami odnośnie wymiany,na koniec napisałem że wszystko jest ok transakcja została zakceptowana. I tak było, tyle ze dziś napisałem do znajomego do którego myslałem że wysyłam przedmioty i napisał że on ich nie dostał. Sprawdziłem i faktycznie wychodzi na to że ktoś zmienił nick na identyczny do mojego znajomego. Załączam 2 screeny na pierwszym ss widać że oferta została anulowana (przedmioty nie wróciły) i nic z tym nie zrobiłem,kolega wysłał mi ss że u niego anulowano oferte , na drugi dzień wyskoczyła ta sama oferta tyle że zakceptowana.Dziś wchodzę w ofertę i profil i faktycznie wychodzi na to że ktoś się podszył pod kolegę i mnie zablokował. Myślę że oszukał mnie gracz z nickiem Aloha ,raz mu wysłałem ss z anulowaną ofertą wymiany do kolegi.Myslę że wyczuł moment. Za w czasu napiszę że kolega do którego miały trafić skiny to dobry kumpel z pracy. Cała wypowiedz pewnie jest dość nie jasna ale miałem kiepski dzień i wiem że po tym co napisałem dostane pewnie sporo hejtu a nie po pomocy. ***Chciałem napisać do supportu tak czy inaczej ale nie wiedziałem jak się za to zabrać. Steam-Pomoc-Pomoc Techniczna Steam-Wymiana,prezenty ,przedmioty,rynek społeczności-wymiana-moje przedmioty zagineły lub zostały skradzione-nieuczciwe wymiany i oszustwa- tu klikam w prawnym rogu "Skontaktuj się z pomocą techniczną steam" i cofa mnie do "Wymiana ,prezenty przedmioty,rynek społeczności. Cytat Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Casp3r 371 Napisano 28 Września 2019 Share Napisano 28 Września 2019 Raczej już sie nie da z tym nic zrobic, nie odzyskasz przedmiotów niestety, Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Cegiełki
Head Admin Dante 1 281 Napisano 29 Września 2019 Share Napisano 29 Września 2019 Raczej nie odzyskasz przedmiotów. Za gapowe się płaci, Steam ostrzega zawsze jeśli ktoś ma podobny nick do Twojego znajomego. Możesz zgłosić jego profil i tam wyjaśnić, że się podszył. Może dostanie blokadę, ale jak mówiłem, przedmiotów raczej nie odzyskasz. 1 Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Cegiełki
I hate everyone 0 Napisano 29 Września 2019 Autor Share Napisano 29 Września 2019 12 godzin temu, ✪AZZTORM✪ napisał: Nie rozumiem trochę jak mamy ci pomóc xD Masz 2 możliwości 1. Napisz do suportu steam (z innego urządzenia jeśli ci na kompie nie działa) 2. Jak nagle jakiś random podszył się pod twojego kolegę i miał cię w znajomych ? I na dodatek "wyczuł moment żeby podszyć się" Może to 2 konto kolegi ? Tak zwany smurf Tak jak napisałem wyżej myślę że gracz o nicku Aloha podszył się pod kolegę,miałem go kawał czasu w znajomych.Mieliśmy dokonać wymiany i tylko on wiedział o blokadzie wymiany na 14 dni.A nick zgarnął pewnie z screenshota z anulowania transakcji. Zastanawia mnie jak mogło wyskoczyć mi transakcja anulowana ,a na drugi dzień zakceptowana.Nie mogłem tego zrobić bo nie miałem przedmiotów. Jeżeli np gracz Aloha miał level (steam)z boku profilu 81 to automatycznie jeżeli zmienił by nazwę i awatar to level powinien zostać. Wychodzi na to że pewnie ja zrobiłem głupotę i dodałem jego fake do znajomych. Człowiek uczy się na błędach. Mam jeszcze jedną pytanie.Jak skontakować się z support na steam? Steam-Pomoc-Pomoc Techniczna Steam-Wymiana,prezenty ,przedmioty,rynek społeczności-wymiana-moje przedmioty zagineły lub zostały skradzione-nieuczciwe wymiany i oszustwa- tu klikam w prawnym rogu "Skontaktuj się z pomocą techniczną steam" i cofa mnie do "Wymiana ,prezenty przedmioty,rynek społeczności. Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rekomendowane odpowiedzi