Skocz do zawartości

Hej,

widzę, że jesteś niezalogowany. O wiele łatwiej jest udzielać się w naszej społeczności, jeśli założysz własne konto.

Na początku będziesz mieć parę ograniczeń, dlatego im wcześniej to zrobisz, tym szybciej będziesz mieć pełne możliwości.

 

Nie zmuszamy do rejestracji, natomiast wiedz, że wspierasz nas aktywnością jak i samym logowaniem.

Dzięki za uwagę!

Dr House Dr House
  • Drogi gościu!

    Tutaj możesz się zarejestrować lub zalogować:

Rekomendowane odpowiedzi

wzór:

 

Nick: Gordon Freeman

UNBAN/UNMUTE: Unban

STEAM_ID: STEAM_1:1:230917600

Mapa: Nie pamiętam

Data (razem z godziną):  26.04 ok. 15

Admin który cie zbanował: Szymen

Powód Bana: Promowanie cheatów

Wyjaśnienie: Nie chciałem promować tylko chciałem zrobić żart miał on tak wyglądać : jakiś gość wysłał takie coś  I'm not using *strona z cheatami* You just bad a ja chciałem zkopiować i napisać Im not using Globalelite.pl you just bad i przypadkowo napisałem to co ten gość wysłał Mam nadzieje że dostane unbana bo napisałem to przypadkiem

 
Edytowane przez ESL_PodlaSkyy
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2 minutes ago, Casp3r said:

Byłem przy tej sytuacji, igomigo i ty spompowaliście tym bindem, ja wgl wciąż nie rozumiem czemu wy ten bind macie :v

 

 

To nie był bind tylko chciałem tym spamić żeby wiedział że to był żart i tylko raz napisałem to z cheatami potem pisałem cały czas z global

 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciężko to opisać. Powiem tylko jak wyglądało to z mojej perspektywy. Nie kojaże cie zabardzo z serwera, nic na nim nie mówisz tylko cicho grasz i nagle wysyłasz promo haxów, więc wynikając z tego co napisałem nie wiem jak chciałeś żartować, ale powiedzmy że okej. Nie mogę zweryfikować czy mówisz prawdę, jednak jak mówisz okej myślę, że można dać ci drugą szansę. Proszę tylko na przyszłość, żebyś nie żartował z takich rzeczy. 

 

PS. napisałeś więcej niż raz tą wersje z legitną stroną haxów ( a z globalelite jeśli była to juz nie zauważyłem)Piateczka

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.


O GLOBALELITE.PL


Chcemy pokazać absolutnie wszystkim, że człowiek jest zdolny do rzeczy wielkich! Potrzebujemy tylko waszej pomocy. Dzięki ciężkiej pracy chcemy udowodnić, że razem możemy wszystko! Szukamy ludzi ambitnych i skorych do poświeceń, ludzi którzy są godni, aby dołączyć do globalnej elity społeczności, którą traktuje się jak drugą rodzinę!

Istniejemy od 2014 r.

This theme is made by doc

Social Links

Where you can find us?


Facebook Teamspeak Discord

Linki forumowe

Linki z różnego rodzaju podaniami


Podanie o admina Prośba o unbana Propozycja Złóż skargę

Administracja

Najważniejsze osoby na globalelite.pl :)


×
×
  • Dodaj nową pozycję...