Skocz do zawartości
  • Drogi gościu!

    Tutaj możesz się zarejestrować lub zalogować:

Regulamin serwera JB [NIEAKTUALNY]


Dziadek BOB

Rekomendowane odpowiedzi

Jeden CT odpowiada 4 więźniom 

Zasady Administratora 

1. Admin ma zawsze rację. 
2. Gdy admin zajmuje się sprawami dotyczącymi serwera nie może zostać zabity. Po ukończeniu jego zadań ma prawo powrócić do zabawy. 
3. Admin ma zakaz banowania bez powodu. Każdy ban musi być uzasadniony 
4. Admin ma obowiązek znać regulamin serwera. 
5. Admin ma obowiązek dbania o porządek na serwerze. 
6. Admin ma obowiązek dopilnować by była optymalna ilość strażników oraz w przypadku braku chętnych samemu udać się do CT. 
7. Admin (przyszły) przy pisaniu podania w punkcie o znajomości regulaminu ma napisać następujący znaczek (,-,) 
8. Admin banować może za : 
* Używanie wszelkich spomagaczy. (- WH, SH, AIM) 
* Obrazę (- Ban od 30min do 24h) 
* FK (- Ban od 10min do 1h) 
* Nadużywanie mikrofonu. (-Ban od 10min do 1h) 
* Podpowiadanie żywym na statusie *DEAD* (-Ban 10min) 
* Podrzucanie broni przez strażnika. (-Ban 30min) 
* Reklamowanie innych sieci. (-Ban 1-4h) 
* Ciągły spam na say, say_team, admin_say. (-Ban 30min) 
* Podszywanie się pod innych graczy, adminów. (-Ban 24h) 
* Bugowanie broni oraz cel. (-Ban 1h) 
* Szantaż graczy, strażników, adminów. (-Ban do 24h) 
* Nie wypełnienie ostatniego życzenia przez strażnika.(-Ban do 12h) 
* Wykorzystywanie bugów mapy. (-Ban 1h) 
* TXT. (-Ban 30min) 
* Nie słuchanie poleceń administratora. (-Ban do 24h ) 
9. Admin może używać komendy !pmute na osobach nie posiadających mutacji głosu 

Terroryści - TT 

Ogólne zasady w TT: 

1. Wszystkie komendy należy wykonywać w trybie natychmiastowym bez zwłoki oraz jak najszybszą drogą. 
2. Możesz zabić CT, jeżeli będzie w zasięgu Twojego noża (jeżeli zrobisz krok w jego stronę lub będzie totalny bezruch to nie możesz go zabić). 
3. Jeżeli uciekłeś lub się zbuntowałeś, możesz poprosić prowadzącego o pozwolenie na dołączenie do reszty TT. 
4. Nowe polecenie zastępuje stare polecenie. Nie dotyczy zabawy Sajmon mówi. 
5. Jeżeli nie minął czas na wykonanie polecenie, to możesz poprosić o jego powtórzenie. 
6. Po śmierci jest zakaz podpowiadania. 
7. Zakaz kupowania w sklepie jezeli zostalo mniej niz 5 TT. 
8. Zakaz mowienia przez mikrofon jezeli ktos niema mutacji. 

Podstawowe komendy: 

1.1.Kucnij znaczy kucnij raz i powstań. Podskocz znaczy podskocz raz. Prowadzący ma możliwość dania rozkazu dla TT "Kucnij przytrzymaj"
2. Totalny bezruch oznacza, że nie możesz chodzić i ruszać myszką. Możesz pisać na klawiaturze lub wyrzucić granat pod siebie (za pomocą prawego przycisku myszy). 
3. Bezruch oznacza, że nie możesz chodzić. Możesz za to się rozglądać, kucać i skakać. 
4. Aby przyjąć pozycję buntu należy kucać, patrzeć się maksymalnie w dół i zachować w tej pozycji totalny bezruch. 

TT może zostać zabity za: 

1. Nie wykonanie polecenia prowadzącego. 
2. Wycelowanie bronią w CT lub strzelenie z broni. 
3. Trzymanie broni lub granatów w eq przez więcej niż 3 sekundy. 
4. Niszczenie lub wchodzenie do secretów/portali. 
5. Wejście do GR. 
6. Opóźnianie wykonania komend lub wydłużanie trasy dojścia. 
7. Blokowanie/stanie w przejściu lub drzwiach / uniemożliwianie CT przemieszczenia się dalej (po dodaniu przenikania). 
8. Bieg z innymi terrorystami w stronę gracza CT (także podczas FD). 
9. Przyciśnięcie guzika bez pozwolenia prowadzącego. 
10. Wydanie poleceń innym TT w celu ich zmylenia. 
11. Podejście do CT na bliską odległość. 
12. Oszukiwanie na zabawach (chyba, że warden nie powiedział, że nie można) 
13. Przyznając się do winy (nawet jeśli byłeś niewinny). 

Ostatnie życzenie: 

1. Ostatni żyjący TT ma całkowite prawo do ostatniego życzenia. Chyba, że został ostatni na Free Dayu. 
2. Jeżeli ostatni żyjący TT jest zbuntowany. CT nie musi, ale może spełnić jego ostatnie życzenie. 
3. Spis niektórych życzeń można uzyskać wpisując !lr na chatcie można także wymyślić coś kreatywnego np.: Mam Talent. Można zażyczyć sobie także spełnianie zachcianek (max. 3min). 
4. TT nie może mówić, kto ma w następnej rundzie prowadzić i jak ma prowadzić. Życzenia typu "śpiewające prowadzenie" są również zakazane. 
5. Ostatnie życzenie może obowiązywać w następnej rundzie, ale nie może obowiązywać w następnej mapie. 
6. Życzeniem nie może być obrażanie innych osób. 
7. Życzenie nie może wymagać admina na serwerze. 
8. Jeżeli TT nie zdążył wybrać życzenia, dostaje wtedy w następnej rundzie Free Day samemu. 
9. FreeDay może sobie otworzyć drzwi lub odpalić zabawę (np. skakankę). Może też poprosić o włączenie zabawy przez CT, ale CT nie odpowiada za jego śmierć 
10. Po wybraniu życzenia !lr obaj gracze muszą robić wszystko by zabić przeciwnika. 
11. Przedłużając wybór życzenia możesz zostać zabity. 

Antyterroryści - CT 

Ogólne zasady bycia w CT: 

1.Jeśli CT nie może sobie poradzić admin musi im pomóc. 
2. Osoba chcąca być w CT musi posiadać mutację, mieć sprawny mikrofon, być w pełni słyszalna oraz mieć chęć prowadzenia (mutacja nie dotyczy tylko wtedy kiedy nie ma osób z mutacją do prowadzenia, robimy wyjątki i osoby (ogarniające bez mutacji) mogą być czasami w CT. 
3. Musisz zwracać uwagę co prowadzący mówi. 
4. Nie zabijaj TT ,którzy wykonują polecenia wardena dobrze. Jest to tak zwany Free KIll. 
5. Możesz zabić TT, którzy nie wykonali poleceń prowadzącego (Daj im 3-4sekundy na wykonanie poleceń) 
6. Nie zabijaj TT podczas zabaw (np. pierwsza/ostatnia reakcja, mistrz klawiatury, itd.), chyba że prowadzący na to pozwoli. 
7. Nie podchodź do TT na zasięg bicia z noża oraz nie prowokuj ich do ataku. 
8. Nie dawaj broni TT chyba, że pozwoli na to prowadzący. Dotyczy to również broni pustej. 
9. Nie współpracuj z TT 
10. Nie otwieraj cel chyba, że pozwoli na to prowadzący. 
11. Zakaz używania granatów, ponieważ ranią innych graczy. 
12. Za Free Killa na więźniu, należy się Free Day w next (tylko dla niego) lub !kill dla osoby, która zrobiła na nim Free Killa 
13. CT musi spełnić ostatnie życzenie TT. 
14. CT stara się nie używać komunikacji głosowej kiedy mówi warden oraz nie używać jej bez ważnej przyczyny. 
15. CT ma pilnować więźniów a nie bawić się sam na mapie. 
16. Tylko prowadzący może zarządzić i odwołać pozycję buntu z wyjątkiem CT pilnującego w tym czasie FD może on odwołać lecz tylko FreeDayowi. 
17. CT nie może zabić TT za to ,że w późniejszym etapie rundy znalazło jego broń. 
18. Nie ustawiaj się na drodze TT. 
19. Nie ustalaj "lini zagrozenia" na FD - mozesz zabic TT jezeli poczujesz sie zagrozony ale nie mozesz ustalac gdzie moga wejsc a gdzie nie.


Warden (Prowadzący) 

Zasady dla prowadzącego: 

1. Twoje polecenia muszą być jasne i zrozumiałe. 
2. W przypadku kiedy TT prosi o powtórzenie, a nie powtarzałeś wcześniej. Musisz mu powtórzyć. 
3. Faworyzacja graczy jest niedozwolona. Bądź bezstronny. 
4. Wydawanie poleceń, których TT nie są wstanie spełnić są zabronione. 
5. Musisz wyjaśnić zasady zabawy, jeżeli poprosi o to ktoś z TT lub CT. 
6. Każdy prowadzący musi dążyć do tego by dać TT ostatnie życzenie. 
7. Prowadzący powinien zabrać jak największą ilość TT na zabawy (mapę). 
8. Pozycję buntu można stosować tylko kiedy zginie CT. 
9. Zabronione jest włączanie boxa w celach. Traktowane jest to jako masowy Free Kill z premedytacją. 
Po zakończeniu boxa mają zostać conajmniej dwie osoby będące w drużynie terrorystów 
10. Nie można wydawać poleceń przed otwarciem się cel. Jedyne polecenia jakie można wydawać to wyrzucenie broni, granatów pod siebie lub wydanie polecenia celi z secretem by byli maksymalnie przy kracie. 
11. Nie można okłamywać TT. Jeżeli TT zapyta czy może wrócić to znaczy to samo co czy może wrócić i go nie zabijesz. 
12. Nie można wskazywać lub sugerować graczy do zabicia. 
13. Nie można zabronić pisać na czacie. 
14. Jeżeli prowadziłeś już na tej mapie, to spytaj się innych CT czy nie chcą prowadzić (przejęcie prowadzenia po śmierci wardena się nie liczy). 
15. Nie dozwolone są polecenia czasowe typu „idziecie na kucaka, aż do skakanki”. 
16. Nie wydawaj komend "do odwołania" i nie zmylaj TT. 
17. Pamiętaj, by nie przesadzać z zabijaniem TT jako nagrodę za wygranie np.: mistrza klawiatury. 
18. CT nie może zabijać TT. Chyba, że TT posiada broń lub zagraża CT i chce wywołać bunt. Dlatego musisz wydać polecenie „CT może zabijać”. 
19. Prędkość skakanki można zmieniać maksymalnie o 1 poziom. Lecz nie trzeba informować TT kiedy zmieniasz. Ale trzeba zmieniać po skoku, a nie zaraz przed nim.
20. Zabawy można rozpoczynać słowami "Rozpoczynamy zabawę" "Pobawimy się..." i innymi wariacjami o tym samym znaczeniu 

Jeżeli prowadzący zginie: 

1. Aby przejąć prowadzenie należy wpisać !w 

Opis poleceń 

1. Bezruch - Możesz się obracać skakać kucać ale tylko w miejscu jeśli zaczniesz chodzić po mapie CT cię zabije. 
2. Totalny bezruch - Nie możesz się obracać skakać lub kucać jeśli się ruszysz nawet przypadkowo i CT to zauważy zabije cię. Do odwołania bądź do następnego polecenia.


3. Na tej komendzie TT nie może uderzyć CT, który go prowokuje, ale może to zgłosić wardenowi albo adminowi. 
4. Pozycja Buntu – Jest to totalny bezruch, podczas kucnąć i patrzyć się maksymalnie w dół. Obowiązuje także FreeDayów. 
5. Zakaz używania latarki/skakania/kucania - Nie możesz skoczyć kucnąć lub włączyć/wyłączyć latarki jeśli wykonasz którąś z tych czynności podczas zakazu zginiesz. 
6. TT używa komunikacji głosowej TT ginie – kiedy warden wyda takie polecenie nie wolno użyć TT komunikacji głosowej, aż do odwołania. Jeżeli zostanie 1TT zakaz automatycznie schodzi i nie trzeba go odwoływać. 


Zabawy 

1. Pierwsza Reakcja - (Kucnij/Kucnij Przytrzymaj/Podskocz/Wstań/Obróć się/Napisz na czacie ...) - Po wydaniu tego polecenia osoba która pierwsza wykona daną czynność ginie. 

2. Ostatnia Reakcja - (Kucnij/Kucnij Przytrzymaj/Podskocz/Wstań/Obróć się/Napisz na czacie ...) - Po wydaniu tego polecenia osoba która ostatnia wykona daną czynność ginie. Zabawę w pierwszą/ostatnią reakcję trzeba rozpocząć. Nie trzeba jej natomiast kończyć. Jeżeli po rozpoczęciu zabawy, TT wykona źle polecenie lub da się zmylić, można go zabić. 

3. Mistrz Słowa/Klawiatury/szybkie paluszki - Polega zwykle na napisaniu słowa lub zdania z małej litery bez kropki. Np. marchewka to zdrowe warzywo / ściana. Po napisaniu tego jako pierwszy zwykle wybierasz kilka osób do zabicia lub osobę do drużyny. Słowo musi być napisane bezbłędnie. Nie muszą być używane polskie znaki. Słowem nie może być komenda serwera lub nick. 

4. Dyktando - Zabawa polegająca na napisaniu zdania z wielkiej litery i skończenia go kropką np. Ta furtka jest zielona. Po napisaniu tego jako pierwszy tak samo jak w Mistrzu Słowa/Klawiatury wybierasz osoby do zabicia lub do drużyny. Muszą być zachowane wszystkie zasady gramatyki, ortografii i polskie znaki. Do dyktanda nie mogą być wykorzystywane obce nazwy typu „kerowany”. 

5. Krwawe Słówka - Polegają one na tym że CT podaje słowo do napisania a osoba ktora ostatnia napisze to slowo gine. 

6. Odmieniec - Jeśli zostają 3 osoby na mapie CT mówi ,,Na strzał z mojej broni macie napisać na czacie 1 lub 2" Jeśli będą same 1 1 1 ginie ostatnia osoba jeśli będą same 2 2 2 ginie ostatnia osoba. Jeśli będą 2 2 1 ginie osoba która napisała 1 i na odwrót. 

7.Kuleczki - Polega na tym , że CT mówi ile ma naboi w magazynku a osoba która poda mu liczbę pozostałych naboi po wystrzeleniu z magazynku wybierze osobę do zabicia. 

8. Mam Talent - CT daję czas TT na wymyślenie talentu a później zaprezentowanie go. Można opowiedzieć kawał lub suchar zatańczyć lub zaśpiewać Jeśli CT są na TAK przeżywasz jeśli na NIE giniesz czasami zdarzają się dogrywki. 

9. Sajmon Mówi - Należy wykonywać polecenia sajmona, które zostały poprzedzone frazą "Sajmon mówi". Niewykonanie polecenia poprzedzonego frazą "Sajmon mówi" lub wykonanie polecenia które nie zostało poprzedzone frazą "Sajmon mówi" nagradzane jest śmiercią. 

10. Odwrotna Reakcja - CT wydaje polecenia które TT muszą zrobić odwrotnie, jak mówi sama nazwa gry, np. CT mówi odwrotna reakcja podskocz TT kuca itd. Osoba, która źle wykona polecenie ginie. 

11. Wojsko - prowadzący mówi "w prawo zwrot/w lewo zwrot/w tył zwort/1.. 2.. kroki na przód marsz" a TT musi wykonać polecenie natychmiastowo. Jak wykona źle lub się zawaha ginie. 

12. Wyliczanka - jeden z CT lub gracz podaje liczbę oraz stronę (lewą lub prawą). Następnie warden zaczyna odliczać TT. Jeśli podana liczba wypadnie na danego TT ginie on. 

13. Chowany - CT podaje TT określony czas na schowanie się na terenie mapy (Zakaz bugowania mapy i innych sztuczek uniemożliwiających odnalezienie). Po upływie czasu TT mają zakaz poruszania się. Odnaleziona osoba zostaje zabita. Po zakończeniu gry TT muszą zjawić się w wyznaczonym przez CT miejscu. 

14. KillDay - CT daje dostęp do GR na określony czas terrorystom po czym włącza komendę !box . Ostatni żywy terrorysta wygrywa. Zakaz używania komendy !shop , leczenia się oraz kampienia 


15. Polowanie - CT goni terrorystów z nożami. Terroryści mają ZAKAZ używania komendy !shop i kupowania szybkości w tym czasie

 

 

 

Opiekun!

Dziadek BoB http://steamcommunity.com/id/bobkeJB/

Edytowane przez `Fuzhou ツ
Uaktualnienie zasady regulaminu.
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • 5 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.


O GLOBALELITE.PL


Chcemy pokazać absolutnie wszystkim, że człowiek jest zdolny do rzeczy wielkich! Potrzebujemy tylko waszej pomocy. Dzięki ciężkiej pracy chcemy udowodnić, że razem możemy wszystko! Szukamy ludzi ambitnych i skorych do poświeceń, ludzi którzy są godni, aby dołączyć do globalnej elity społeczności, którą traktuje się jak drugą rodzinę!

Istniejemy od 2014 r.

Motyw zrobiony przez doc

Strona zarządzana przez: Adam Plicha

Linki społecznościowe

Gdzie można nas znaleźć?


Facebook Teamspeak Discord

Linki forumowe

Linki z różnego rodzaju podaniami


Podanie o admina Prośba o unbana Propozycja Złóż skargę

Administracja

Oni odpowiedzą na Twoje pytania ;)


×
×
  • Dodaj nową pozycję...