I hate everyone 0 Napisano 6 Września 2019 Share Napisano 6 Września 2019 Witam.Mam problem z wymianami na steam,wszystkie oferty kończą się wstrzymaniem na 15dni (są w chmurce). Mam aplikacje na androida steam guard powiązaną z moim steam.Na steam loguję się za pomocą kodu.Każda oferta wymiany może się składać się z 1 przedmiotu(powyżej są anulowane) ,potwierdzam wymiane w aplikacji i wyskakuje komunikat o wstrzymaniu na 15 dni. Być może mam jakoś blokadę na steam ? Jak dokonywać wymian tak aby trwały max 1 dzień ? Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Casp3r 371 Napisano 6 Września 2019 Share Napisano 6 Września 2019 A zmieniałeś hasło? bo jak zmienisz to nie mozna kupować z rynku i sie wymieniac przez 15 dni Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Cegiełki
I hate everyone 0 Napisano 6 Września 2019 Autor Share Napisano 6 Września 2019 45 minut temu, michuba02 napisał: A zmieniałeś hasło? bo jak zmienisz to nie mozna kupować z rynku i sie wymieniac przez 15 dni Hasło jest bez zmian. Myślę że tu chodzi o jakoś blokadę ze strony aplikacji (w tel).Steam na telefonie mam może 2 tygodnie.Pewnie dla nowych uzytkowników śą jakieś wymogi ,czasu ochrony steam. To są jedynie domysły. Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Casp3r 371 Napisano 6 Września 2019 Share Napisano 6 Września 2019 14 minut temu, pawel9093 napisał: Hasło jest bez zmian. Myślę że tu chodzi o jakoś blokadę ze strony aplikacji (w tel).Steam na telefonie mam może 2 tygodnie.Pewnie dla nowych uzytkowników śą jakieś wymogi ,czasu ochrony steam. To są jedynie domysły. ok a zmieniałeś nr tel? Albo jezeli to nie to to wył i wł jeszcze raz bo może to jest błąd (steam guard) Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Cegiełki
Head Admin Dante 1 281 Napisano 6 Września 2019 Share Napisano 6 Września 2019 Dla nowych użytkowników SG jest ograniczenie na handel. Jeśli dobrze pamiętam to na miesiąc jest wstrzymane wszystko na 15 dni, tak jak mówisz. 1 Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Cegiełki
I hate everyone 0 Napisano 14 Września 2019 Autor Share Napisano 14 Września 2019 (edytowane) OK,Stworzyłem nową ofertę wymiany składającą się z 11 przedmiotów.Zatwierdziłem wymianę w aplikacji steam. Problem w tym że u znajomego do którego wysłałem przedmioty,wyskakuje komunikat anulowana.Przedmioty do mnie nie wróciły,nie dostałem żadnego komunikatu o anulowaniu czy potwierdzeniu oferty. W zakładce historia wymian, widnieje zapis dokonano wymiany (załączony screen) z kolei w zakładce szczegóły historii wymiany nic nie ma. Drugi screen od znajomego. Może ktoś się spotkał z czymś takim ? Edytowane 14 Września 2019 przez pawel9093 Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
I hate everyone 0 Napisano 14 Września 2019 Autor Share Napisano 14 Września 2019 Już wszystko w porządku.Dzięki za pomoc. Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Head Admin Dante 1 281 Napisano 29 Września 2019 Share Napisano 29 Września 2019 Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Cegiełki
Rekomendowane odpowiedzi