Skocz do zawartości
  • Drogi gościu!

    Tutaj możesz się zarejestrować lub zalogować:

Podanie na admina dd2 - ĸárõĿéú


Karoleu

Rekomendowane odpowiedzi

  • Nick na serwerze: ĸárõĿéú

Ilość przegranych godzin na serwerze: 34h

Ilość godzin przegranych w CS:GO: 695

Wiek: 17

Imię: Karol

Steam ID: STEAM_0:1:45132107

Sprawny i działający mikrofon: Tak

Ile godzin dziennie poświęcasz na grę w cs'a: Jak mam czas to nawet i cały dzień, jeśli mi coś wypadnie w trakcie to 3-5h

W jakich godzinach grasz? (Dni robocze, weekendy):Dni robocze: od 15 do 22 ; Weekndy: Większość dnia

Miałeś kiedyś u nas bana: Nigdy ani bana, ani muta 

Doświadczenie w adminowaniu: Byłem Adminem na innym serwerze, serwer rozpadł się z braku funduszy

Umiejętność obsługi SourceMod: Jestem Początkującym, uczę się

Umiejętność rozpoznawania cheatów: Tak, ale w dalszym ciągu pogłębiam swoją wiedzę na ten temat

Czynny udział w życiu forum: Mam zamiar brać czynny udział w życiu forum 

Dlaczego miałbyś dostać admina: Gram w godzinach porannych i niestety z przykrością stwierdzam, że nie ma wtedy żadnego dostępnego administratora. Chciałbym również wspomóc innych Administratorów w godzinach popołudniowych. Na serwerze jestem rozpoznawalny, często widziany, umiem się zachować i panować nad sobą. Mam zamiar wywalać spect'ów, uciszać osoby nie mające mutacji oraz zachęcać pozostałych graczy do aktywnej gry.

Znajomość Regulaminu(1-10): 7-10

Drobna pomoc pieniężna: Na chwilę obecną nie jest to możliwe

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Legenda

Ja jestem na TAK.  Gracz jest aktywny, wchodzi praktycznie codziennie.  Umie się zachować, oraz nie przysparza problemów.  Tą jak na początek małą liczbę godzin, nadrabia aktywnością na serwerze. Regulamin zawsze można sobie przypomnieć. Komendy do SM są podane w poradniku. Więc nie będzie to problemem :)

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cegiełki

  • Legenda