Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 2018.02.24 uwzględniając wszystkie działy

  1. Witam! Ponieważ znalezienie poradnika i dogadanie się z autorem o skopiowanie go, często jest problemem (a ja wolę napisać niż gadać z ludźmi ) - postanowiłem sam napisać poradnik ekonomii w CS:GO. Poradnik wyjaśnia podstawowe rzeczy w CSie. Osoby z rangę LE i wyżej raczej nie mają tu czego szukać 1. Rundy "eco" (skrót od "ekonomiczny" = w tym przypadku "oszczędny"). Jedną z podstawowych taktyk w CS:GO na zachowanie pieniędzy są tak zwane rundy eko. Rozróżniamy 2 typy: - full eco (pełne eko) -> czyli żaden członek drużyny NIC nie kupuje. Zwykle taka runda połączona jest z wyczekiwaniem na rushujących przeciwników (terroryści wyczekują wspólnie przed wejściem na strefy detonacji, a antyterroryści zazwyczaj chowają się po kątach). Często taka drużyna trzyma się razem, aby móc wspólnie zabić jak najwięcej przeciwników, nawet jeśli będzie to runda przegrana. Jeżeli uda Ci się zebrać broń, natychmiast uciekaj by ją zachować! Często nie warto ryzykować! - eco ("pistolety") -> zazwyczaj jest organizowana, gdy gracze mają pieniądze, ale nie wystarczające by kupić dobrą ilość M4, AK47 lub AWP. Każdy zaopatruje się w pistolet, z którego najwygodniej mu się strzela i ew. jakieś granaty. Często takie rundy łączy się z rushowaniem przez terrorystów lub wyczekiwaniem na pierwszego fraga. Antyterroryści również często wykorzystują tzw. rush połączony z granatami w stronę rushujących terrorystów lub tzw. "stack", czyli pójściem całą drużyną na jedną strefę detonacji (bombsite). 2. Rundy "force" i "full". Są zupełnym przeciwieństwem rund eko. - "full" (raczej nie mają specjalnej nazwy po polsu) -> drużyna zaopatruje się w granaty, kamizelkę, hełm i karabiny M4, AK47 oraz AWP wg upodobań i potrzeb strategi. - "force" (rundy wymuszone) (albo po prostu "rusky yest?") -> polegający na kupowaniu tego, co się da. Zwykle wykorzystuje się je w rundach końcowych lub bardzo ważnych do wygrania. Często kończy się na karabinach maszynowych (PMach i Negevie ) oraz zwykłych (np. kupowanie Famasa jest dość normalne - ale raczej tylko w rundach wymuszonych ). Podstawowymi elementami takich rund są granaty, hełm i kamizelka. Full i force często są skracane przez Polaków na zwykłe "graj". Oznacza to rundy wymuszone, chyba że akurat wszystkich stać na to co chcą 3. Obserwacja przeciwnika. Bardzo istotne jest obserwowanie swojego przeciwnika. Jeżeli np. terroryści przegrali już 2 rundy force lub full pod rząd, a w obecnej rundzie grają "force" (np. 2 AK, 3 deagle), to znaczy, że prawdopodobnie nie mają już funduszy na kolejną rundę. Można w ten sposób przygotować strategię na kolejną rundę. Polecam obserwację przypływu gotówki po kolejnych rundach. Z każdą kolejną, przegraną rundą dostajemy coraz więcej gotówki. Terrorysta zachowujący broń, ale bez podłożenia bomby nic nie zyskuje, natomiast podkładając bombę dostajesz +800$ do podstawowej sumy. 4. Pieniądze za rundy. I kolejny punkt, ale nie najmniej ważny. Informacja o pieniądzach, które dostajemy za rundy. - terrorysta, który przeżył, lecz jego drużyna nie podłożyła bomby -> 0$ (jeżeli zachowujesz broń jako terrorysta, rób to z głową. Śmierć po czasie oznacza dla Ciebie 2 rundy eko, choć jeśli Ci się poszczęści - to ruskie w Twojej drużynie będą Ci kazać kupować w drugiej ) - terroryści (każdy), gdy bomba została rozbrojona -> 800$ - terrorysta, który podłożył bombę -> 300$ - terroryści, po wygranej po podłożeniu bomby -> 3500$ (+800$ za bombę) - antyterroryści, po rozbrojeniu bomby -> 3500$ - antyterroryści jak i terroryści, po eliminacji przeciwnika (bez podłożonej bomby) -> 3250$ 5. Pieniądze za przegraną. Ostatni punkt będzie się skupiać na pieniądzach za przegraną. Nasze kochane Valve (lub Volvo jak kto woli) obmyśliło, jak nie leżeć kopiącego (wait... Co?). Za każdą przegraną pod rząd dostaje się coraz więcej pieniędzy (dlatego rundy eco i "full eco" są bardzo ważne!), jednak wygrana resetuje ten licznik i zaczyna od początku. A oto jak się przedstawia: - 1 runda przegrana - 1400$ - 2 runda przegrana - 1900$ (niezbyt pocieszające 500$, prawda?) - 3 runda przegrana - + kolejne 500$ - aż do rundy 5 i wyżej, gdzie zatrzymuje się na limicie 3400$ za przegraną. Czyli czasem nawet więcej niż przeciwnicy za wygraną. Dzięki za doczytanie do końca moich bohomazów, zostaw łapkę w górę, zasubuj (jeśli subujesz to odsubuj i zasubuj jeszcze raz) i skomentuj, jeśli masz uwagi. Niedawna aktualizacja w CS:GO lekko zmieniła rozgrywkę. Obecnie mamy tzw. "licznik przegranych". Wynagrodzenie za przegraną rundę dostajemy zgodnie z wartością licznika (1 przegrana - 1400, 2 - 1900, itp.), jednak wygrana nie resetuje tego licznika do 0, tylko odejmuje 1 od jego wartości. Co za tym idzie, gdy mamy 4 przegrane pod rząd, uda nam się 1 wygrać, a następnie przegramy ponownie, to nie zarabiamy marnych 1400$, tylko tak, jakbyśmy mieli 3 przegrane Dzięki, za zajrzenie, niedługo pewnie wstawię podstawowy poradnik dobrego gracza. Nie gwarantuję wbicia globala (bo sam siedzę już 414 dni w Supreme ), ale na pewno będzie pomocne
    2 punkty
  2. Witam w dniu dzisiejszym mój pecet postanowił wrócić do życia, miałem sen że zaczął działać, rano go postanowiłem go odpalić i się udało, nadal nie wiem jak ale najwyraźniej mam sny prorocze. Dziękuje @Dr.Panic, @Yary, @Dante@Dzagu i całej reszcie za wiarę we mnie i mojego peceta. Pozdrawiam
    2 punkty
  3. @Kubox ok jak znajdę na pw podam ci linka. Zamykam bo się zbędny spam robi.
    2 punkty
  4. @BobPixel @Dzagu z chęcią zobaczę demo.
    2 punkty
  5. Siemanko, w tym temacie zamieszczamy ciekawe promki na różnego rodzaju sprzęt. Aktualnie trwa promocja na HyperXy II https://www.euro.com.pl/sluchawki-dla-graczy-pc/kingston-hyperx-cloud-ii-khx-hscp-gm-czarno-szary.bhtml
    1 punkt
  6. 1 punkt
  7. Gotowe Zrobiłem adresy url na kanałach administracyjnych jak i na kanałach prywatnych jest to ułatwienie dla graczy jak i adminów bo można zobaczyć czy ktoś jest online ewentualnie napisać wiadomość prywatną
    1 punkt
  8. Nie posiadam PUBG, ale również żałuję moich godzin w H1Z1. Ta gra upadła
    1 punkt
  9. Dałem nerfa z przelicznika 0.5 na zadany dmg do 0.1. Zobaczymy teraz.
    1 punkt
  10. @Dinożarł dlatego mamy punkt w regulaminie mówiący: 19. Zakaz bugowania "wampiryzmu". Maksymalna ilość HP to 500. Nieprzestrzeganie będzie karane banem. a zmianę ceny w sklepie już dawno proponowałem.
    1 punkt
  11. 1 punkt
  12. To niezłą lekturę tu dałeś xD A co do poradnika to dla początkujących graczy jest perfekcyjny. Graty za poświęcony czas
    1 punkt
  13. 1 punkt
  14. To długo pobyła administratorką, wow
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00

O GLOBALELITE.PL


Chcemy pokazać absolutnie wszystkim, że człowiek jest zdolny do rzeczy wielkich! Potrzebujemy tylko waszej pomocy. Dzięki ciężkiej pracy chcemy udowodnić, że razem możemy wszystko! Szukamy ludzi ambitnych i skorych do poświeceń, ludzi którzy są godni, aby dołączyć do globalnej elity społeczności, którą traktuje się jak drugą rodzinę!

Istniejemy od 2014 r.

Motyw zrobiony przez doc

Strona zarządzana przez: Adam Plicha

Linki społecznościowe

Gdzie można nas znaleźć?


Facebook Teamspeak Discord

Linki forumowe

Linki z różnego rodzaju podaniami


Podanie o admina Prośba o unbana Propozycja Złóż skargę

Administracja

Oni odpowiedzą na Twoje pytania ;)


×
×
  • Dodaj nową pozycję...