Jump to content

SoLUffKa

User
  • Content Count

    137
  • Posts on chatbox

    4
  • Donations

    0.00 PLN 
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

SoLUffKa last won the day on March 14 2018

SoLUffKa had the most liked content!

Community Reputation

25 Helpful

About SoLUffKa

  • Rank
    Special spammer
  • Birthday 12/20/2001

Kontakt

  • Płeć
    mężczyzna
  • Miejscowość
    Göteborg

Recent Profile Visitors

701 profile views
  1. SoLUffKa

    Typek ogarnia oraz ma mutacje bierzcie go!
  2. SoLUffKa

    Wkoncu sie ruszy z przed kompa. Podszkol sie troche z chinskiego starozytnego i wracaj!!
  3. SoLUffKa

    Jestem na tak gracz z doświadczeniem jak nikt inny, Ten gość ma przegranych więcej godzin na serverze niz wszyscy inni gracze razem wzięci. Bierzcie go na adminka póki chce
  4. SoLUffKa

    Go spy. https://gamebanana.com/maps/170294
  5. SoLUffKa

    Hmm. Złożyłem rezygnacje raz. Przecież z tego co pamietam Ewel tez odeszła i wróciła! Wiec czy ja nie powinienem dostac 2 szansy na powrot?
  6. SoLUffKa

    Wiem ze nie powinienem sie wypowiadać pod swoim podaniem ale, 2/10 dlatego ze wstawiłem znaczek. Nie buntuje sie właśnie aż tak czesto, nie cały czas. Jak ktoś mówi przestań to przestaje. A tak ogólnie co to jest niby za argument? To już jak sie chce zostać adminem to nie można sie buntować? Po 2 często wchodzę do ct wiec nie powinno być z tym aż tak dużego problemu.
  7. Nick na serwerze: SoLUffKa e-Mail (może być prywatnie podany): pw Ilość przegranych godzin na serverze(link do gametrackera[wszystkie nicki]): 310h, https://www.gametracker.com/player/SoLUffKa/185.11.102.164:27016/ Wiek: 16 Steam ID: STEAM_1:0:63853394 Ile godzin dziennie poświęcasz na grę w cs'a: 1-5H Miałeś kiedyś u nas bana: Yes Doświadczenie w adminowaniu: (Admin JB + Admin DD2, na tej serverowni) + Admin Surf RPG. Umiejętność obsługi komend SourceMod: 8-9/10 Dlaczego miałbyś dostać admina: Cierpie przyjemnosc w pomaganiu graczom na serverze oraz jestem aktywny, wbijam od paru tygodni codziennie i jestem czesto jak innych adminow nie ma na serverze. W ten sposob moge zapobiec w psuciu rozgrywki mnie jak i innym graczom, np przy nie ogarniajacych osobach w ct lub ludziach ktorzy buguja mape. Czy jesteś adminem na innym serwerze Globalelite.pl: Nope Znajomość Regulaminu: 2/10 ( ͡° ͜ʖ ͡°) Drobna pomoc pieniężna: Moze jak bedzie potrzebna..
  8. SoLUffKa

    Siemano i zapraszam na jb
  9. SoLUffKa

    Tak mapa bardzo fajna, kiedys gracze tylko ja wybierali w glosowaniach wiec mysle ze sie przyjmie A co do problemow dzieki za szybka odpowiedz.
  10. Witam odkad zaczalem grac na serverze zobaczylem 2 bledy ktorymi chcialbym sie podzielic na forum: Na mapie ba_jail project_didi przy otwarciu sie cel wszyscy gracze respia sie na srodku mapy w jednym miejscu co umozliwia latwe zbuntowanie sie oraz brak polecen w celach. Jak jest ta mapa to wszyscy gracze wpisuja rtv lub jak jest Admin zmienia odrazu na jakas inna wiec nie ma sensu zeby zostala w puli map. Drugi problem: Przy kupieniu zlotej kosy i podniesieniu np. granatu zaczepnego oraz rzuceniu go blisko ct zostaje on wybuchniety chociaz nawet nie byl dotkniety przez granat. (Chyba nie powinno to tak byc jak kupujemy zlota kose nie?)
  11. SoLUffKa

    Zasluzony awans, gz
  12. SoLUffKa

    JakubLat16WitamPoPonadRocznejPrzerwie. Grywac bede najwiecej na Jb. Na inne serwery z pewnoscia tez bede wpadal. Pozdrawiam.
  13. SoLUffKa

    XD To po co mu potem odpowiadasz? Najlepiej zostawic to dla administracji bo we 2 polecicie ;}
  14. SoLUffKa

    Z jezyka polskiego sie uciekalo dawidku? A tak ogolnie to neutral + wiek + piniondze xd - w luj adminow
×